Přijde mi, že to létá ještě lépe, než EC-135 bez těch autotrimů a hlavně autopilotů. Co mě zajímá, je ten lehce divný přechod ze stání do letu. Ničeho lehce divného jsem si nevšiml, naopak jsem si pochvaloval, že narozdíl od té 135, se to chová asi tak, jak bych čekal, že by to mělo být. 135 potlačím, rozjíždím a jak přejdu do šikmého obtékání, musím tlačit víc a víc, neboť mi docela silně vzpíná čumák nahoru. Utrimovat a utlačit se to dá, ale podle filmů z reálného provozu 135 se tam nic tak výrazného neděje. 145 potlačím, rozjíždím a krásně stabilně nabírá rychlost a korekce jsou takové příjemně jemné. S bržděním a sestupem jsem taky neměl potíže a nepřestřelil ani jednou. A na displeji vlevo od toho hlavního, letového, mě nejvíc baví ta mapa |
|