Ne? Já si pamatuji na jednu přednášku vývojářů, kteří odpovídali na dotaz z publika proč se 64bit verze nahrává déle než 32 bit. Pro laiky to vysvětlovali tím, že 64bit aplikace sice má přístup k mnohem větší RAM, ale začátek procesu, kdy se musí připravit pro zpracování násobně více dat a adres je díky tomu mnohem kombinatoricky komplikovanější což právě způsobuje ty delší úvodní časy před samotným spuštěním. Ale paměť je zrádná kamarádka, a třeba jsem si popletl poměnku a zapomněnku. Pořád tady chodí dost programátarů, pro které je tohle denní chleba, tak by to třeba některý z nich místo opiček vysvětlil a rozšířil nám obzory.
U FSXX ovlivňuje nahrávací časy samozřejmě i obsah community složky. FSXX totiž nahrává a indexuje vše co tam je. Na rozdíl od XPL který plně nahrává jen čtverec se startovací (při letu aktuální) polohou a indexuje sousední čtverce.
Klub fanoušků google hajzpapírových slepenců na flightsim.com hlásí, že běžně čekají na nahrání simu i 14 minut.
Nicméně tento problém není nic nového pod sluncem i XP11 si před nástupem Vulkanu někteří dokázali tak zasyflit neoptimalizovanýma scenerkama, že se dostávali až na hranici 30 minut. |
|