Však tohle všechno v obou videích zaznělo opakovaně. Je to alpha a spousta věcí se bude ladit, co si pamatuju tak úplně konkrétně to mají být:
- silnice, cesty a břehy (vyšší detail, u břehů pak to, že budou plynule přecházet pod vodu, jsem zvědav, jestli pak budme v XP12 moci bezpečně přistávat s bushplany na březíš, písčinách atd. bez rizika, že ti najednou zapadne kolo do vody a konec letu)
- mraky (průhlednost a stínování, teď je např. chybně vidět skrz mraky slunce i jeho odraz na zemi/vodě)
- přibyde (konečně!) věc jako plynulá změna nasvícení kokpitu sluncem/oblohou (teď se to mění skokově myslím každých pár minut, nejvíc je to znát samozřejmě za úsvitu/soumraku, kdy slunce rychle postupuje nad horizontem)
... a nějaké další věci, co si už nepamatuju a musel bych se na to kouknout znova (což se mi nechce, zas jednou mi to stačilo ).
Co se mi hodně líbilo je nejspíš upravený flightmodel, Austin to ukazoval na Lancairu, krásnej pád po křídle při stallu, tak buďto je to jen vypipláno v PlaneMakeru (moc věrohodných letadel v tomhle ohledu v XP není, jsou to vyjímky) nebo to aplikoval na letový model, což by bylo lepší.
Video s A330 se pak vyplatí proklikat aspoň kvůli mrakům, místy jsou moc pěkné a líbí se mi mnohem víc a působí kupodivu přirozeněji, než přehnané mraky ve FSXX (kupodivu protože v nich není zas tolik detailu jako ve FSXX). |
|