FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
jak udělat liverku v FS2020 Jeden příspěvek | Celý strom
jak udělat liverku v FS2020   25. 2. 2022 / 17:10
OK-EUU46   
Mohl by mi prosím někdo poradit, jak udělat liverku? S photoshopen i formátama DDS umím, ale ne jak vygenerovat texturu pro FS2020. Textura je tak chaoticky poskládaná, že se opravdu blbě přímo edituje samotná textura, navíc FS používá více variant k jedné liverce, třeba textura s kryty kol a bez nich. Díky..
 

jak udělat liverku v FS2020   25. 2. 2022 / 17:39
jazan
Textury musí být v PNG formátu.Napiš mi do SZ co potřebuješ.
 

jak udělat liverku v FS2020   25. 2. 2022 / 18:41
Willhelm   
Technická: Takhle obecně vznesený dotaz je málo. Bylo by dobré napsat konkrétně k čemu to má být...

Jsou éra které mají klasicky ručně vypiplanou UV mapu s ohledem na to aby se to dobře repaintilo pomocí Gimpu, Affinity nebo PS (Pokud ještě někdo platí Adobe tu jejich vyděračskou měsíční sumu, místo aby si za dvouměsíční předplatné koupil u konkurence fixní licenci.)
Ale pak jsou autoři, co pro tvorbu UV mapy použijí automatizační UV pluginy, aby vytežili plochu textury co nejefektivněji a texturu tvoří pomocí substance painteru, nebo většinu toho co umí substance painter už umí i Blender. To jsou pak textury jak píšeš - zdánlivě chaoticky poskládané, plochy co na sebe na modelu navazují jsou na protilehlých stranách textury atd. Tyhle textury repaintovat ve 2D je peklo, vznikly ve
3D a i repaint je potřeba dělat ve 3D.
 

jak udělat liverku v FS2020   25. 2. 2022 / 19:04
OK-EUU46   
Ve 3D bohužel neumím. Blender také ne. Jediné co mohu použít je PS. Takže 2D, je teda vůbec nějaká cesta jak mi to ulehčit?
 

jak udělat liverku v FS2020   25. 2. 2022 / 19:14
Willhelm   
Dělal jsem pár repaintů s prapodivnou UV mapou a velkým pomocníkem mi byl ModelConverterX abych co nejrychleji a bez nutnosti načítat sim viděl a ve 3D lokalizoval moje zásahy v textuře.
Ale vždy jsem se proklínal, že jsem se do toho vůbec pouštěl. I když náhled v MCX práci ulehčí, většinou takový repaint zabral místo obvyklého jednoho večera večerů pět. Takže doporučuji silnou motivaci a hodně trpělivosti. Jo a taky do PS doporučuju SuperPNG plugin, protože výchozí png exporty z PS nejsou zrovna ´´game engines friendly´´, což je s podivem, protože korektní png umí vyexportovat třeba i webové malovátko co na repainty používá třeba Jazan.
 

jak udělat liverku v FS2020   1. 3. 2022 / 11:52
JirkaK
Nějak nechápu ten PNG, já myslel že to už je dávno obsolete a že lidi běžně repaintípřímo v DDS souborech
 

jak udělat liverku v FS2020   1. 3. 2022 / 12:10
Milan Lisner   
Mozna to bude tim, ze PNG je kvalitnejsi original bez komprese. Ukladani do DDS souboru uz trochu kazi ten originalni zdroj.
 

jak udělat liverku v FS2020   2. 3. 2022 / 08:17
JirkaK
Jo tenhle pohled mě nenapadl
 

jak udělat liverku v FS2020   1. 3. 2022 / 11:49
JirkaK
https://www.youtube.com/watch?v=b-wmZodrl2E&t=1s

tady to. máš pro PSko, má tam i nějaký návod do Blenderu a co jsem dřív viděl, tak třeba na Twitchi někteří tu a tam streamovali tvorbu liverek... jednoduchý repaint dají za hoďku, za večer něco složitějšího
 

jak udělat liverku v FS2020   2. 3. 2022 / 09:58
OK-EUU46   
Díky mrknu na to..
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ