|  |  | Textury vs AFDATA 24. 5. 2005 / 16:35 | |
|  | Vim že už to asi někdo psal ale nevíte co mám udělat proto abych viděl ten AF 3,0 na lkpr? Mám ho sice nahranej ale nevim kde parkovat a kudy pojíždět nějak mi to nesedí s tou mou scelerií (LKPR2002). Vim asi blbej dotaz omlouvám se, ale nerad bych to nějak potom zmastil na síti. |
| |
|
 |  |  | Re: Textury vs AFDATA 24. 5. 2005 / 16:40 | |
|  | Mno, je to v readme ) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Textury vs AFDATA 24. 5. 2005 / 17:00 | |
|  | Jéžišmarjá su kus blba sry sry sry. Já myslel že je to starej formát afdat. Ještějednou sry a jako bych nic neřek  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Textury vs AFDATA 24. 5. 2005 / 20:42 | |
|  | Mno, já to taky dělal přesně podle readme a výsledek byl zajímavý - zmizely mi veškeré a tím myslím fakt veškeré budovy na LKPR. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Textury vs AFDATA 25. 5. 2005 / 00:42 | |
|  | To je divný, mě to podle readme fachčí |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Textury vs AFDATA 25. 5. 2005 / 07:36 | |
|  | Pokud nemáš žádnou staženou scenerku, zmizí default budovy (takové ty šedé krabice).
Pokud máš LKPR VS a nainstaluješ AFD do adresáře k ní, mělo vše být OK: Pokud ale AFD dáš do nějaké vyšší vrstvy, logicky smaže vrstvu nižší.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Textury vs AFDATA 25. 5. 2005 / 08:22 | |
|  | Ále mno jó, já hlava dubová. Dal jsem ho Addon scenery, kterou mám jako prioritu 1 a jsou v ní jen AFCADy. Teď jsem ho hodil přímo ke scenérce od VS a funguje to tak jak má.
Díky za radu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Textury vs AFDATA 25. 5. 2005 / 09:22 | |
|  | je dobre mit afcady pod sceneriema... jako podklad...
mam ve sve fsce adresare se sceneriemi podle "logickeho poradi" .. nejnize jsou meshe, pak smerem "nahoru" landclassy, ruzne "xxx waters, roads, railways atd", pak afcady pro default scenerie, pak afcady pro custom scenerie, a pak scenerie |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Textury vs AFDATA 25. 5. 2005 / 14:18 | |
|  | Já to vlastně mám taky tak, ale s vyjímkou těch AFCADů. Zatím jsem žil v přesvědčení, že AFCADy mají být nad scenériemy.
Mno, zkusím ten zbytek trochu poštelovat.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Textury vs AFDATA 25. 5. 2005 / 20:05 | |
|  | U AFD dat které dělá AFCAD je to jedno. Ale jakmile dostanete soubor který autor trochu víc potweakoval, tak už na tom záleží, aby se například exclude navzájem nemazaly a tak...... |
| |
|
|