FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 11. 11. 2025, svátek má Martin Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Historie letadel CSA podle serioveho cisla? Jeden příspěvek | Celý strom
Historie letadel CSA podle serioveho cisla?   2. 9. 2002 / 11:21David Šmídek
Nevite nekdo, prosim, kde lze na siti najit historie jenotlivych dopravaku (zejmena Boeing) podle seriovych cisel? Zajimalo by me, kde vsude (u kterych spolecnosti) slouzily kusy, ktere jsou nyni v drzeni CSA. Tusim, ze napriklad 737-400 OK-WGF a OK-WGG (cisla 24903 a 24693) byly pred tim u Malaysian Airlines... Diky.
   Seznam příspěvků  

Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla?   2. 9. 2002 / 18:44Radoslav
Nevim kde jsem to sehnal, ale ono toho moc neni.
OK-WGF 24903/1978 B737-4YO měl reg. 9M-MJN
OK-WGG 24693/1972 B737-4YO měl reg. 9M-MJM

Oba mají motory CFM56-3C1 a šli přes leasingovku GECA.

Jinak ostatní B737-XXX jsou dodaný přímo CSA (proto je označení B737-55S,-45S).

OK-DGL,-EGO,-EGP nesli reg. N1786B
OK-XGA nesl reg. N1790B.

A pak tu mam poznamku, že B737-45S OK-FGS byl poslední B737-400 "Classic", z čehož nejsem moc moudrej

FISCHER AIR
-----------
OK-FAN (27469/2864) B737-33A (dodán 26.3.97)

OK-FIT (28590/3097) B737-36N (dodán 15.3.99) Leasing GECA ex.N1787B

OK-FUN (27910/2873) B737-33A (dodán 18.4.97)

TRAVEL SERVICE
--------------
OK-TVP (24234/1627) B737-4Q8 (d.28.10.88) - Leasing ILFC - ex.OO-ILH, N521LF, N403KW, XA-TKM, N242GD, A6-NGA

OK-TVR (23870/1647) B737-4YO (d.31.3.89) - Leasing GECA - ex.N1791B, G-OBMG

OK-TVS (24911/2033) B737-4YO (d.25.4.91) - Leasing GECA - ex.PP-SOJ, PT-WBJ, OY-MBK, EI-CIX, SE-DTB

U těch datumů dodání si nejsem jistej, jestli je to prvnímu majiteli, nebo českýmu.

Jestli jsou tu nějaký blbiny, tak mě opravte, ale odněkud jsem to stahnul, potom vytisk, no a teď se mi ten 17ti stránkovej dokument válí na stole, a já ani nevim proč. Pak se tu ještě píše "Last Update 11 August 2000".

)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla?   3. 9. 2002 / 00:02David Šmídek
Děkuju mnohokrát za dlouhou a velmi zajímavou odpověď! Historie 737ček Travel Servisu mě skoro vyděsila - u OK-TVP je TS sedmým majitelem v řadě! Koupili byste si auťák po šesti lidech? No, já vím, že u letadel je to něco trochu jiného...


Jinak ještě nějaké další informace a jakous takous neúplnou databázi jsem našel na:


http://aerotransport.free.fr/index.html?Airlines/a100735


Jsou tam i letadla z historie ČSA. Je tam například, že IL-18 OK-PAG je v majetku JZD Slušovice! )) Ohledně OK-FGS tam píšou, že to je poslední postavená 737-300/400/500. Tak nevím. Jinak ještě jednou díky!
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla?   3. 9. 2002 / 22:16Aleš Jungmann
Ahoj. Na té stránce, co je uvedená nahoře, je až dole zajímavej přehled letadel objednaných ČSA.
Jenom mi vrtá hlavou, co znamená :

DC-9-32.....8 intended,lsf Alitalia, ntu.

To jako ČSA jednaly o DC 9, nebo co ?

Díky a ahoj! (a nehaň Biele Albatrosy, Jaakove)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla?   3. 9. 2002 / 23:41Radoslav
Mám pocit, že to znamená něco jako že ČSA měli v úmyslu pronajmout 8x DC9-32 od Alitalie, ale "ntu" značí zrušení projektu (nebo tak něco).

Na těch stránkách mě docela překvapilo, že ČSA plánovali Tu144, a třeba Air Ostrava L1011-200F (OK-GGA) a dvojici B727-200 (OK-JGT,-MGS). Bylo by to zajímavý )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla?   4. 9. 2002 / 00:06Radoslav
UŽ VIM ODKUD TO MÁM !!!

http://www.bird.ch/bharms/boeing/b737cf_0.htm
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla?   4. 9. 2002 / 09:19Pavel2
Ten L1011-200F se zrušil kontrakt těsně před dodáním,byl už připraven po přestavbě v Anglii.A ty 727 měli být původně místo F-28.Tam se dlouho rozhodovalo a skoro každý den se měnil typ na charterový lety,až se nakonec přivezli F-28.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla?   4. 9. 2002 / 11:22Marek Mincbergr
Takže mám to na stole jako pracovní pomůcku:

Ve sloupcích postupně registračka, verze, datum dodání, Line number, registračka předchozího provozovatele (nikoliv přeletová)

XGA 55S 3/7/92 2300
XGB 55S 6/7/92 2317
XGC 55S 10/7/92 2319
XGD 55S 31/7/92 2337
XGE 55S 7/8/92 2339
WGF 4Y0 26/4/95 1978 9M-MJN
WGG 4Y0 20/3/95 1972 9M-MJM
CGH 55S 13/3/97 2849
CGI 49R 26/3/01 2845 N461PR
CGJ 55S 13/3/97 2861
CGK 55S 23/5/97 2885
DGL 55S 17/3/98 3004
DGM 45S 7/4/98 3014
DGN 45S 18/5/98 3028
EGO 55S 17/2/99 3096
EGP 45S 19/3/99 3103
BGQ 43Q 6/4/01 2839 N462PR
FGR 45S 25/2/00 3131
FGS 45S 25/2/00 3132
CGT 46M 24/5/02 2844 OO-VEC

WGG a WGF lítaly u Malajců
CGI a BGQ u ProAiru
CGT u Virgin Blue a Virgin Express

Všechny letadla mají motory CFM56-3C-1. APU jsou buď APS2000 nebo GTCP-85.

FGS byl skutečně poslední (a FGR předposlední) vyrobený letoun řady B737-300/400/500. Pak už jen NG.

Marek
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ