|  |  | | Historie letadel CSA podle serioveho cisla? 2. 9. 2002 / 11:21 | David Šmídek |
|  | | Nevite nekdo, prosim, kde lze na siti najit historie jenotlivych dopravaku (zejmena Boeing) podle seriovych cisel? Zajimalo by me, kde vsude (u kterych spolecnosti) slouzily kusy, ktere jsou nyni v drzeni CSA. Tusim, ze napriklad 737-400 OK-WGF a OK-WGG (cisla 24903 a 24693) byly pred tim u Malaysian Airlines... Diky. |
| |
|
 |  |  | | Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla? 2. 9. 2002 / 18:44 | Radoslav |
|  | Nevim kde jsem to sehnal, ale ono toho moc neni.
OK-WGF 24903/1978 B737-4YO měl reg. 9M-MJN
OK-WGG 24693/1972 B737-4YO měl reg. 9M-MJM
Oba mají motory CFM56-3C1 a šli přes leasingovku GECA.
Jinak ostatní B737-XXX jsou dodaný přímo CSA (proto je označení B737-55S,-45S).
OK-DGL,-EGO,-EGP nesli reg. N1786B
OK-XGA nesl reg. N1790B.
A pak tu mam poznamku, že B737-45S OK-FGS byl poslední B737-400 "Classic", z čehož nejsem moc moudrej
FISCHER AIR
-----------
OK-FAN (27469/2864) B737-33A (dodán 26.3.97)
OK-FIT (28590/3097) B737-36N (dodán 15.3.99) Leasing GECA ex.N1787B
OK-FUN (27910/2873) B737-33A (dodán 18.4.97)
TRAVEL SERVICE
--------------
OK-TVP (24234/1627) B737-4Q8 (d.28.10.88) - Leasing ILFC - ex.OO-ILH, N521LF, N403KW, XA-TKM, N242GD, A6-NGA
OK-TVR (23870/1647) B737-4YO (d.31.3.89) - Leasing GECA - ex.N1791B, G-OBMG
OK-TVS (24911/2033) B737-4YO (d.25.4.91) - Leasing GECA - ex.PP-SOJ, PT-WBJ, OY-MBK, EI-CIX, SE-DTB
U těch datumů dodání si nejsem jistej, jestli je to prvnímu majiteli, nebo českýmu.
Jestli jsou tu nějaký blbiny, tak mě opravte, ale odněkud jsem to stahnul, potom vytisk, no a teď se mi ten 17ti stránkovej dokument válí na stole, a já ani nevim proč. Pak se tu ještě píše "Last Update 11 August 2000".
) |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla? 3. 9. 2002 / 00:02 | David Šmídek |
|  | Děkuju mnohokrát za dlouhou a velmi zajímavou odpověď! Historie 737ček Travel Servisu mě skoro vyděsila - u OK-TVP je TS sedmým majitelem v řadě! Koupili byste si auťák po šesti lidech? No, já vím, že u letadel je to něco trochu jiného...
Jinak ještě nějaké další informace a jakous takous neúplnou databázi jsem našel na:
http://aerotransport.free.fr/index.html?Airlines/a100735
Jsou tam i letadla z historie ČSA. Je tam například, že IL-18 OK-PAG je v majetku JZD Slušovice! )) Ohledně OK-FGS tam píšou, že to je poslední postavená 737-300/400/500. Tak nevím. Jinak ještě jednou díky!
|
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla? 3. 9. 2002 / 22:16 | Aleš Jungmann |
|  | Ahoj. Na té stránce, co je uvedená nahoře, je až dole zajímavej přehled letadel objednaných ČSA.
Jenom mi vrtá hlavou, co znamená :
DC-9-32.....8 intended,lsf Alitalia, ntu.
To jako ČSA jednaly o DC 9, nebo co ?
Díky a ahoj! (a nehaň Biele Albatrosy, Jaakove) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla? 3. 9. 2002 / 23:41 | Radoslav |
|  | Mám pocit, že to znamená něco jako že ČSA měli v úmyslu pronajmout 8x DC9-32 od Alitalie, ale "ntu" značí zrušení projektu (nebo tak něco).
Na těch stránkách mě docela překvapilo, že ČSA plánovali Tu144, a třeba Air Ostrava L1011-200F (OK-GGA) a dvojici B727-200 (OK-JGT,-MGS). Bylo by to zajímavý ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla? 4. 9. 2002 / 00:06 | Radoslav |
|  | UŽ VIM ODKUD TO MÁM !!!
http://www.bird.ch/bharms/boeing/b737cf_0.htm |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla? 4. 9. 2002 / 09:19 | Pavel2 |
|  | | Ten L1011-200F se zrušil kontrakt těsně před dodáním,byl už připraven po přestavbě v Anglii.A ty 727 měli být původně místo F-28.Tam se dlouho rozhodovalo a skoro každý den se měnil typ na charterový lety,až se nakonec přivezli F-28. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Historie letadel CSA podle serioveho cisla? 4. 9. 2002 / 11:22 | Marek Mincbergr |
|  | Takže mám to na stole jako pracovní pomůcku:
Ve sloupcích postupně registračka, verze, datum dodání, Line number, registračka předchozího provozovatele (nikoliv přeletová)
XGA 55S 3/7/92 2300
XGB 55S 6/7/92 2317
XGC 55S 10/7/92 2319
XGD 55S 31/7/92 2337
XGE 55S 7/8/92 2339
WGF 4Y0 26/4/95 1978 9M-MJN
WGG 4Y0 20/3/95 1972 9M-MJM
CGH 55S 13/3/97 2849
CGI 49R 26/3/01 2845 N461PR
CGJ 55S 13/3/97 2861
CGK 55S 23/5/97 2885
DGL 55S 17/3/98 3004
DGM 45S 7/4/98 3014
DGN 45S 18/5/98 3028
EGO 55S 17/2/99 3096
EGP 45S 19/3/99 3103
BGQ 43Q 6/4/01 2839 N462PR
FGR 45S 25/2/00 3131
FGS 45S 25/2/00 3132
CGT 46M 24/5/02 2844 OO-VEC
WGG a WGF lítaly u Malajců
CGI a BGQ u ProAiru
CGT u Virgin Blue a Virgin Express
Všechny letadla mají motory CFM56-3C-1. APU jsou buď APS2000 nebo GTCP-85.
FGS byl skutečně poslední (a FGR předposlední) vyrobený letoun řady B737-300/400/500. Pak už jen NG.
Marek |
| |
|
|