| | | Rozbalení textury 4. 10. 2022 / 19:18 | |
| | Zdar komunito,
Ví někdo a poradí někdo, jak otevřít tuhle texturu? Chtěl jsem ji zmenšit na přijatelnou hodnotu 2048 DXT5 a mé prohgrámky jako DXTBmp, photoshop s pluginem pro dds nebo XnView které vždy pomůžou selhávají a mě to pomalu dostává do stavu šílenství. Naprosto nechápu kretény, co dělají na AI letadla takhle nesmyslně velké textury.
https://mega.nz/file/kwBRAKiY#gO-3YZsWzOI3PXa-paUniPYamgm1xTHujyH8dQNZEUY |
| |
|
| | | Rozbalení textury 4. 10. 2022 / 20:58 | |
| | Traffik od FSLTL je těmahle texturama doslova narvaný a našel jsem ještě i daleko horší lahůdky. Vůbec se nedivím, že to všem žere fpska a někdy i spadne. |
| |
|
| | | Rozbalení textury 4. 10. 2022 / 22:08 | |
| | Otevřel jsem s úspěchem v PS 2015 CC s Nvidia pluginem. Affinity si s tím rady nevědělo. 4096x4096 pro AI texturu je fakt na vyšetření u docenta Chocholouška... |
| |
|
| | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 07:54 | |
| | Mám PS2019 Nvidia plugin a nejde mi to. Tak mám asi ještě něco špatně v PS nastavené. Nedávno jsem totiž přeinstaloval PS novou verzi. Ted aspoň vím, že mám hledat chybu u mě. Díky za info. |
| |
|
| | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 09:05 | |
| | Když bude nejhůř a nerozchodíš to, tak co budeš potřebovat zabal do archivu nahoď to na megu a do SZ mi dej odkaz. Přeuložím ti to do png nebo něčeho rozumného s čím budeš schopen pracovat. Koukal jsem na ten Nvidia DDS plugin a moje instalačka je:
Photoshop DDS Plugin x64-76482-1-1-1556340042.exe stažená 8.6.2020 |
| |
|
| | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 09:45 | |
| | Diky, jsi hodný ale těch textur by bylo moc. Překopávám všechny textury trafiku. Tolik prasáren na jednom místě jsem snad ještě neviděl. Nechápu proč to dělají. Mám verzi pluginu Photoshop_Plugins_x64_8.55.0109.1800. Musím to rozchodit, zatím se nedaří. |
| |
|
| | | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 09:56 | |
| | PS mi texturu otevře ale je jen celá černá, dál se nejsem schopen dostat. |
| |
|
| | | | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 10:27 | |
| | Hele jestli problém nebude ve verzi PS. Já mám o dost starší než ty. V podstatě archivní SW. DDS plugin pro PS Nvidia aktualizovala tuším dvakrát. Já přešel z PS na Affinity (to mám poslendí verzi) a právě mě dost překvapilo, že Affinity to neotevře a starý PS jo, i když to obvykle bývá naopak... Ale možná zpětná kompatibilita ne vždy funguje.
Jak je toho moc tak to je pak mega pakárna, protože ono jen to otevření jednoho dds v tom mém PS trvá tak minutu a půl a na rozdíl od Milana já nejsem moc kamarád s nějakým programováním dávkového zpracování většího balíku souborů. |
| |
|
| | | | | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 10:38 | |
| | Kvůli tomu se na starší verzi PS vracet nebudu. To mi za to ten trafik zas nestojí. Autoři těchto textur jsou prasata pokud tohle jsou schopni dávat na trafiková letadla. Bohužel jich je čím dál tím víc. Kašlu na ten trafik. Může být tisíckrát free ale tohle si můžou strčit ty prasata někam. Trafik od FSLTL nedoporučuju. Jde to z kompu pryč.
Willhelme díky ti aspoň za zpětnou vazbu a ochotu pomoc. |
| |
|
| | | | | | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 10:43 | |
| | Může být tisíckrát free ale tohle si můžou strčit ty prasata někam. Trafik od FSLTL nedoporučuju. Jde to z kompu pryč.
Clovece, presne moje myslienky.
Tak zprasene textury pre AI je des.
Asi si myslia, ze vsetci mame RTX 3090 s 24GB VRAM.
Nech si to cele strcia... |
| |
|
| | | | | | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 13:18 | |
| | Inak pisal som na forum kvoli texturam a dostal som tento navod.
Ja som to neskusal, ale ked si najdem cas, tak skusim.
Ked tak, daj vediet.
INSTRUCTIONS TO BATCH EDIT ALL THE .DDS FILES WITH ONE CLICK
with XnViewMP (one click wonder, takes about 20-60min to complete the task):
Menu Tools->Batch conversion
Input panel: Select Add Folder and choose FSLTL SimObjects directory
Wait, until all the images has resoltion info. Then put those in order, remove all the 1K and 0.5K stuff. Do convert only for the 2K and 4K images.
Action panel: Add action->Resize with Fit / 1024x1024 pixels / keep ratio / follow orientation / Reduce only options
Output panel: Output to source folder, filename to {Filename}, replace if already exist, keep extension, preserve metadata Press Convert!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 13:23 | |
| | XnViewMP mám, přes ten jsem to zkoušel taky a ten ty textury otevře divně inverzně. Ještě to zkusím podle toho návodu ale nedávám tomu šanci. Díky |
| |
|
| | | | | | | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 13:57 | |
| | Udělá to tohle a to je špatný. Textura co má přes sebe ještě alfakanál, tedy dvě vrstvy je prostě už asi problém. Proto jsem vždy volil photoshop nebo DXTBmp ale tyhle textury otevřít je nemožný. Jednoduše srát na to. Ještě těm prasatům z FSLTL napíšu jaký jsou to borci, sic mě pak asi bloknou ale to už vem čert. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 14:11 | |
| | No to im mozes napisat, ale aj sa opytaj, cim to konvertovat, aby nezvznikal ten sajrajt, ci si tu ukazal |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 15:04 | |
| | Tak som to skusil aj prekonvertovat podla popisu a tie textury v MSFS vypadaju uplne normalne.
Sice FPS sa nijako nezvysilo, ale miesto 25 GB mi to teraz zabera uz len 2.5 GB miesta na disku
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 15:40 | |
| | Tobě to šlo? Tak to bude teda rozdíl mezi verzí classic a MP. Ok, stahnu ještě tu MP. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 5. 10. 2022 / 16:15 | |
| | Ja som to robil len cez XnConvertor, nestahoval som cely XnView |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 8. 10. 2022 / 13:09 | |
| | Toto letisko je mi nejake povedome |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 8. 10. 2022 / 13:10 | |
| | teda az na tie medzery medzi chobotom a terminalom
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 8. 10. 2022 / 19:44 | |
| | Uuf, uz ani neviem kde som to testoval.
Skusal som LOWW, EHAM, ale nie som si isty ktore to je na obrazku, alebo uplne ine
Prezrad |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 10. 10. 2022 / 17:34 | |
| | tri kalamajky su tam na domacej pode Amsterdam.
a ked uz sme u toho, tak prezradim, ze Easyjety su tam zle (stoja na H branach) a Austrian je tiez na zlej strane zalivu (stoji na B pieri) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 10. 10. 2022 / 20:11 | |
| | Ze kalamjaky.
Som rozmyslal co do toho pleties nejaky ludovy tanec
Az neskor mi doplo, ze to asi bude KLM
Inak tie choboty mam uz OK, nechapem, preco predtym boli rozbite.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 10. 10. 2022 / 23:35 | |
| | eeeuh ale toto tiez nie je OK
odhliadnuc od toho ze EZY tam nema byt kde je (to neviem ci ovplyvnis) tak choboty maju mat od tej rovnej casti co vychadza kolmo z budovy len jeden dlhy segment a potom ten otacaci koniec. urcite nie taketo pokrizene |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 11. 10. 2022 / 09:02 | |
| | No to rozlozenie lietadiel na stojankach ja fakt mimo mna.
To je otazka na autora FSLTL a autora EHAM, cize ASOBO, lebo je to default
Ale chapem Tvoje rozhorcenie, je to neakceptovatelne, takto zle postavene lietadla a tie divne choty |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 11. 10. 2022 / 09:12 | |
| | Hmm, a tak na default zas nie zle. Som myslel, ze to je nejaka free scenerka. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 11. 10. 2022 / 09:41 | |
| | Ano, default evokuje, ze to nebudeo kvalite.
Ale EHAM je tzv. ''handcrafted'' letisko, ktore je sucastou deluxe verzie MSFS.
Cize kvazi nieco ako payware scenerka
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Rozbalení textury 8. 10. 2022 / 13:09 | |
| | Neres jak to zobrazuje, res zda to schroustne FSka po konverzi. Jestli XnView zachova datovou strukturu, tak ji FSka precte a pak je uplne jedno jak to vypada v nahledovem okne. |
| |
|
|