Abych se neopíral jen o dojmy a mlhavé vzpomínky z jumpseatu (ze kterého pushback opravdu vidět nebyl).
1. obrázek - realita, zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=OZnhGQjuJhs
2. Pohled z kokpitu Leonardo MD-82 v FSXX
3. Externí pohled FSXX
4. Pohled z kokpitu Rotate MD-88 v XP11
5. Externí pohled XP11
A když už jsme u toho pushbacku. To nikoho nesere, že FSXX pushbackuje éro i přes zatažené parkovací brzdy? Nebo, že komunikace s pushbackem probíhá přes věž s naprosto nerealistickou a debilní odpovědí: ´´Vzkážeme pushback servisu, že chcete zatočit doleva.´´ Nebo že třeba na LKPR na stojánky sever u T2 vám pushback servis úplně zamítnou, protože na letišti není žádný dostupný Tug? (Hlavně, že u každého gejtu stojí jeden i s cisternou...)
Ten sim je venku přes dva roky, ale Asobo pravděpodobně musí řešit důležitější věci, než je realistický vzhled a chování pushbacku.
A rýpnu si i do XP12, protože až s jeho vydáním jsem si uvědomil nakolik klíčové pro lítání airlinerů v XP11 byly některé pluginy třetích stran jako Better pushback. Když už se LR nemohl z určitých důvodů (X-A řevnivost vs. všichni nepomáhá, když autor BP je zaměstnancem X-A) dohodnout na integraci BP do XP12, měli přijít s vlastním řešením, které by se alespoň funkčně vyrovnalo BP i když ideál by byla kombinace - kam chci éro dostat stylem BP s pozemními cestami a stanovišti vozidel ve scenerce, aby to nabralo tu poslední kapku realismu a Tug nejezdil přes budovy.
A nakonec prosba ohledně FSXX - po nějakém z posledních updejtů mi přestal fungovat starý fígl na vypnutí toho rybího oka v externí kameře. Nic nového nemůžu nikde najít - všude jsou jen desítky stížností na rybí oko... Nesrala tahle kamera někoho natolik, že přišel na to jak to vypnout nebo aspoň brutálně omezit? |
|