FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
SU11 Jeden příspěvek | Celý strom
SU11   11. 11. 2022 / 17:36
JiriS
SU11 ke stažení, cca 21GB
 

SU11   11. 11. 2022 / 17:54
Tragédie v JRD
.. a s tim asi nejvetsi tahák ... A310 od inibuilds...
 

SU11   11. 11. 2022 / 19:39
xWing   
JJ, a ta DC-3 je tiez nieco nove alebo to uz bolo davnejsie ?
Priznam sa, dlho somnemal spusteni MSFS
 

SU11   11. 11. 2022 / 19:44
Tragédie v JRD
dc-3 je jedno z letadel, co jsou jako pripominka hostorue. tusim, ze byla ve fs2004 ,)
 

SU11   11. 11. 2022 / 18:25
OK-MSS
Za chvíli mi nebude stačit SSD
 

SU11   11. 11. 2022 / 18:41
Tragédie v JRD
zas se nemusis bat … to, ze to stahuje 40gb jeste neznamena, ze to zabere 40 gb navic
 

SU11   11. 11. 2022 / 19:04
OK-MSS
Zabralo
 

SU11   11. 11. 2022 / 19:29
icetiger
Fungujete s SU11? Po instalaci + content mi MSFS nefunguje, resp. ano, ale jen offline. Internet normálně funguje, ale po SU11 mi to hlásí, že mám problém s připojením.
 

SU11   11. 11. 2022 / 19:38
OK-MSS
Chvilku to šlo, teď mi hlásí offline. Asi přetížený server.
 

SU11   11. 11. 2022 / 19:41
icetiger
ano, přetížený server - tak snad zítra to bude ok
 

SU11   11. 11. 2022 / 20:14
oldboy
Jsi beta tester? Pokud ano musis se nejdrive odhlasit z programu pro beta testery. U me to delalo presne to same. Potom jsem se odhlasil a uz mi to taha bez problemu. I kdyz max. 50Mbits/s.
 

SU11   11. 11. 2022 / 20:19
OK-MSS
Nejsem.
 

SU11   11. 11. 2022 / 20:23
OK-MSS
Problém na straně Microsoftu:

Ahoj všichni,

Problém s online službami by měl být vyřešen. Situaci budeme i nadále pečlivě sledovat pro případ, že by se vrátila. Pokud jste byli v sim, když byly servery offline, možná budete muset znovu povolit online služby z nabídky možností.

Děkujeme vám za trpělivost, když jsme to řešili. Pokud má někdo stále problémy s nedostupností online služeb, odpovězte prosím zde.

Dík,
Tým MSFS
 

SU11   13. 11. 2022 / 22:14
Jiří S.
Ahoj. Po instalaci SUI 11 je vše na letišti v pořádku, ale jakmile vzlétnu začne se to zasekávat až k nehratelnosti. Stačí ,ale jenom vypnout on-line data z Bing a je to absolutně v pořádku. Nevíte někdo co je to za problém? Nějaké nastavení v datech? Chyba na serveru ? Moje připojení k internetu? Jinak před tím vše v pořádku.
 

SU11   11. 11. 2022 / 19:35
xWing   
Skusal uz niekto ten novy vrtulnicek ?
 

SU11   12. 11. 2022 / 00:02
spagros
Jo jo, nejdřív je třeba vypnout všechny dopomoci a potom OK. Nejsem profík, tak hodnocení nechám na jiných. Ale na to moje lítání super, oproti FSX o dost lepší na Xplane podle pocitu chování to nemá.
 

SU11   12. 11. 2022 / 09:20
spagros
Jinak rozsah toho update je neskutečný, za mě předčasný dárek.
 

SU11   12. 11. 2022 / 12:14
tvojplaton   
Ja ho skúšam už asi 3 hodiny a nie som schopný s ním normálne letieť... teda - nie letieť, ale ani do vzduchu ho neviem dostať... zakaždým sa mi roztancuje, len čo sa lyžiny odlepia od zeme... niečo musím mať zle nastavené, inak si to neviem vysvetliť...
 

SU11   12. 11. 2022 / 18:19
tvojplaton   
Tak nakoniec to bolo nejaké zašité nastavenie niekde vnútri MSFS, ktoré som ani za toho boha nevedel identifikovať... Vyriešil som to resetovaním všetkých nastavení do defaultu a už to lieta tak, ako má...
 

SU11   13. 11. 2022 / 09:45
xWing   
Podla mna sa resetom nastaveni aktivovali tie asistencie pre cykliku a zadny rotor.
Lebo mal som rovnaky problem a po zapnuti asistencie uz som schopny normalne letiet
 

SU11   13. 11. 2022 / 11:36
tvojplaton   
Nie, počas pátrania po probléme som skúšal aj zapínať a vypínať asistentov, ale nedalo sa s tým lietať ani s ich pomocou. To, čo sa dialo mne, sa dialo aj tomuto maníkovi vo videu (od 3:50):
https://www.youtube.com/watch?v=7pk7mLdXY6g&lc=Ugw2_EShY7yNZ4VVdxp4AaABAg.9iLc5uVgzDQ9iLkZms0Izl&ab_channel=IvanSky

Ako vysvitlo, problém bol v nejakom zákyse v nastavení letového modelu (Legacy vs. Modern). Ten som samozrejme riešil ako prvý, ale bohužiaľ počas prebiehajúceho letu. Pointa je v tom, že bolo treba ukončiť let a až potom sa hrať s letovým modelom, inak jeho prepínanie nemá žiadny účinok (ako je popísane pod videom). Teraz už to lieta parádne a netreba mi ani asistentov...

Dovolím si sem dať celý postup (v rodnom jazyku autora), snáď to niekomu pomôže:

Make sure you are at the main menu and not in a flight.
Go to Options, General Options, Flight Model.
Change to Legacy. Hit Apply and Save.
Load a flight with the helicopter.
It should work fine. End the flight all the way, and go back to Main Menu.
Go back to Options, General Options, Flight Model.
Change back to Modern.
Start a new flight.
Should work!
 1x  

SU11   11. 11. 2022 / 20:40
pavel79
a máme tady termiku
25339 B / 750 x 422 / Microsoft Flight Simulator Screenshot 2022.11.11 - 20.38.32.85.png
 

SU11   12. 11. 2022 / 15:36
simulatorak
a preco sa termika stale meni? vydrzi tak 30 sekund z nejakeho miesta a potom zmizne. To je bug alebo feature? Predpokladam ze termika vydrzi nejaky cas za nezmenenych podmienok. Ale je to krasne a atmosfera mi pride zivsia a viac vzrusujuca. Hlavne ze nad vodou vidim ze termika nie je, to je dobry zaciatok ze to asi nie je len na efekt
 

SU11   16. 11. 2022 / 22:43
Ctirad
Tak to je super dotaz, ten mne pobavil. Škoda, že jsi se ptal jen tak z legrace. Nicméně to ve mě vyvolalo vzpomínku na tátu a jak mně kdysi učil, co rychle dělat, když tě ta termika nakopne, na jakou stranu točit apod....
 

SU11   11. 11. 2022 / 20:49
xWing   
Jee, a je tam legenda MEIGS v Chicago 😄
 

SU11   11. 11. 2022 / 21:13
Tragédie v JRD
.. taky je tam kaitak
 

SU11   12. 11. 2022 / 09:32
ulitej
Připadám si jako Včelí medvídek - sosám a sosám
 

SU11   12. 11. 2022 / 11:37
Tragédie v JRD
Teda bud se mi to zda, nebo jsem se jenom dobre vyspal, ale prijde mi, ze letadylka se podstatne uklidnila a nechovaj se jak splaseny kozy a to jak ve vzduchu, tak na zemi .)
 

SU11   12. 11. 2022 / 12:50
ONDR4cz   
Je možný, že se ti zresetovali asistenti v nastavení. Minimálně vrtulník je u mě měl defaultně zapnutý. Jinak zkoušel jsem kluzáky a naprosté zklamání - lítá to, jak kdyby měli FBW, rychloměr musí být nějak špatně ocejchovanej, protože v 80 km/h se to ani neodlepí od země a když jsem letěl pocitově 80 km/h (poloha vůči horizontu, šum větru), tak rychloměr ukazoval asi 150 km/h. Není vidět přes palubku, brzdy nebrzdí, vlečný lano má asi jen 20 m a turbulence za vlečnou vesměs žádná. A největší gól - zkoušel jsem vývrtku a po vyšlápnutí pravé nohy to začalo vrtat doleva. Přitom Discus od Got Friends lítá na poměry MSFS suprově a přesně tak, jak bych od kluzáku čekal.
 

SU11   12. 11. 2022 / 13:37
Tragédie v JRD
hmm… to kouknu … jestli se nezapli … dobra poznamka
 

SU11   12. 11. 2022 / 16:42
Tragédie v JRD
Tak ne, nezaplsy se.
 

SU11   12. 11. 2022 / 15:31
simulatorak
Myslim ze od default vetrona a este toboz prvej verzie nikto necaka nic zazracne okrem toho ze to vobec existuje Ale atmosfera mi pride ovela zaujimvejsia a zivsia a najma mi nekleslo FPS, skor sa mi zda ze skor islo hore o 2-3 pri rovnakych nastaveniach
 

SU11   12. 11. 2022 / 15:33
simulatorak
Nevie niekto ci tam maju aj pre helikoptery a joystick Spring relax setting, nieco ako ma Airland FS?
 

SU11 - vrtulníky    14. 11. 2022 / 12:15
OK-EUU46   
Zkoušel jsem Bell 206 a vůbec mi nereaguje na levou nohu. Takže se mi vždy roztočí doprava. Při tom pedály se v kabině pohybují normálně. Zkoušel jsem LEGACY i Modern a a vše stejné Nevíte někdo co s tím? Pokud dám asistenta točení, tak jsem schopen letět ale ne točit do leva.. nějak mi ta potvora ignoruje levý pedál..
 

SU11 - vrtulníky    14. 11. 2022 / 12:41
tvojplaton   
Mrkni sa, ci náhodou nemáš na pedáloch nastavené RUDDER AXIS... Na vrtulníku treba mať nastavené TAIL ROTOR AXIS.
 1x  

SU11 - vrtulníky    14. 11. 2022 / 13:39
OK-EUU46   
To bude ono.. Zkusím díky..
 

SU11 - vrtulníky    14. 11. 2022 / 13:41
ulitej
Prosím tě - otáčky rotoru - jsou pod jakým názvem ? možná to bude zase můj problém. Prostě jsem to po 10 sekundách schodil a šel na DHC2
 

SU11 - vrtulníky    14. 11. 2022 / 13:52
Maverick24
To by mě taky zajímalo. U tý 407 otočím ručkou a klesnou teploty i torque, ale otáčky ne.
 

SU11 - vrtulníky    14. 11. 2022 / 16:58
tvojplaton   
Otáčky rotoru sú pod označením SET HELICOPTER THROTTLE AXIS... A keď už sme pri tých helinách, tak treba tiež prestaviť ovládanie pohybu do strán. Namiesto AILERONS AXIS treba dať SET CYCLIC LATERAL AXIS a namiesto ELEVATOR AXIS treba dať SET CYCLIC LONGITUDINAL AXIS. A fajnšmekri si môžu ešte ponastavovať trimy, aby si oddýchli ručičky a nožičky...
 3x  

SU11 - vrtulníky    14. 11. 2022 / 17:38
dvojan
Neděláte z toho zase zbytečný problém? Já mám na Saiteku X-52 pro klasicky nastavený profil na vrtuláky, obráceně pouze plyn, na Happyho pedálech ruders, a lítá mi to úplně normálně včetně otáčení a pohybu do stran. Jen proti H-135 je to výrazně citlivějsí a budu muset upravit citlivost os. Každopádně ale tvoje rady vyzkouším.
 

SU11 - vrtulníky    14. 11. 2022 / 18:40
tvojplaton   
Tak priznám sa, že kým som odstránil počiatočné problémy s helinou po SU11, tak už bolo na YT pár videí, kde bolo ukazované, ako si treba nastaviť ovládanie pre heliny. Hneď ako som mal helinu použiteľnú, tak som postupoval podľa tých videí, takže s pôvodným nastavením (pre lietadlá) som s helinou vôbec nelietal. Momentálne to nemám ako vyskúšať, ale neskôr to môžem skúsiť prestaviť späť a preletieť sa s pôvodným nastavením. V každom prípade s tým nastavením, čo som popísal vyššie, to funguje na 100%...
 

SU11 - vrtulníky    14. 11. 2022 / 21:22
Maverick24
Tak zbytečnej problém nevim - vrtulníky lítam v DCS, tak jsem asi náročnější trochu . A to nastavení v MSFS neni úplně lůzrfrendly .
 

SU11 - vrtulníky    15. 11. 2022 / 10:02
Willhelm   
Možná kdyby od sebe Eagle Asobo LR a AF trochu opisovali měli bychom k dispozici 4 fajn simulátory, ale pak by bylo dost těžké si vybrat co komu sedne. Mimochodem k userfriedly fíčurám DCS by taky bylo dlouhé téma. Nicméně pokud zůstaneme u té uživatelské přívětivosti nastavení jednotlivých ér a jejich ovládacích profilů, tak tady je LR roky a míle daleko před kolegy... Jedna z věcí co jsem si rychle oblíbil na XPL byla právě možnost mít pro každou mašinu svůj profil, nebo i univerzální profily pevné křídlo/helina a rychle je přepínat v podstatě odkudkoliv. DCS to je trochu jiná liga, když jsem koupil AH-64 nastavoval jsem ovládání celý víkend. Ale jak píšeš - je to pro náročnější klientelu co se nespokojí s Ctrl+E.
 

SU11 - vrtulníky    14. 11. 2022 / 13:47
Tragédie v JRD
jenom jedna věc- pokud lítáš s věcmi, které jsou pro msfs, tak NIKDY nemusíš zkoušet měnit model z modern na legacy. je to zcel azbytečné.

legacy model je v podstatwě jen pro případ, kdyby jsi se snažil rozchodit nějaké retro letadlo z FS:X ... a to je asi tak všechno.ů
 

SU11   15. 11. 2022 / 07:09
icetiger
Ahoj piloti, nemůžete mi prosím pomoct? Na některých letounech se mi po instalaci SU11 nezobrazuje imatrikulačka. Ale na C152 to je ok, tak nechápu proč na Daheru ne. Screen je teď z rána a v community nemám vůbec nic, takže default hra.
29226 B / 750 x 422 / Snímek obrazovky (45).jpg
 

SU11   15. 11. 2022 / 09:58
xWing   
A o tomto viete ? 😁😁
https://youtu.be/k6SYxxoGgic
 1x  

SU11   15. 11. 2022 / 10:04
Willhelm   
Jako jo je to prča, ale myslím si, že energie tomuto věnovaná (stejně jako UFO easter egg u XP12), mohla být využita jinak...
 

SU11   15. 11. 2022 / 10:13
xWing   
Oproti XP12 bolo toto podla mna uplne jednoduche.
V XP12 to musel naprogramovat.
FS1 az FS4 uz mali zdrojaky od MS a len ich prihodili do MSFS.

 

SU11   15. 11. 2022 / 14:24
Tragédie v JRD
to tam fakt je, nebo si jenom nekdo hral?

jestli to tam fakt je, tak jako respekt to žeru .)
 

SU11   15. 11. 2022 / 15:24
xWing   
Je to tam, je toho plny youtube
 

SU11   16. 11. 2022 / 14:53
Radek38
Mě by zajímalo, jestli někdo zvládnul ten historický let New York - Paříž se Spirit of St. Louise ?
Pochlubte se
 

SU11   16. 11. 2022 / 15:07
Willhelm   
Přiznám se, že na tohle bych si netroufnul ani v pohodlí domova. Lindbergh má mezi všemi těmi průkopníky můj neskonalý respekt!
 

SU11   16. 11. 2022 / 15:15
Tragédie v JRD
ja bych se bal, ze mi pul hodiny pred cilem spadne pocitac ... msfs.. nebo vypnou proud

to bych asi byl ve stavu ze bych to normalne rozmlatil
 

SU11   16. 11. 2022 / 15:30
Fabo™   
to ja mam u kazdeho longhaulu.... proto litam idealne lety do hodiny.

a taky proto ze na vic nemam cas
 

SU11   16. 11. 2022 / 17:37
Jethro
Napadlo ma to zmáknút, ale cez 33 hodín letu je to vela. Pre navodenie atmosféry strihol som let cez La Manche EGOI Swanborough - LFOS Vittefleur.
 

SU11   17. 11. 2022 / 06:51
icetiger
Jestli někdo vydrží být vzhůru u X šálků kávy 33 hodin, tak fakt by měl dostat doživotní MSFS zdarma
 

SU11   17. 11. 2022 / 07:31
ulitej
Být zvhůru 33 hodin opravdu nebude zásadní problém dyť to je jen jeden den a jedna směna v blízké práci.
 

SU11   17. 11. 2022 / 08:36
icetiger
Ok, tak to chce udělat stream, když to není problém ...
 

SU11   17. 11. 2022 / 09:01
ulitej
Jasně , otázka času je jedna věc , ale druhá usedět to v tom letadle musela být podstatně větší zátěž a když si vezmu že podstatnou část letu měl předsebou na dohled co?

Doma budeš sedě a sem tam koukneš kolem sebe - to se opravdu asi nedá srovnat , možná co takhle to dát jen s VR brýlemy , to by byl úplně jiný mazec.
 

SU11   17. 11. 2022 / 09:15
Radek38
Pokud si pamatuji jak jsem o tom letu viděl v TV nějakej dokument, tak musel podstoupit ještě další útrapy, které by ti v pohodlí domova odpadly - zima, chcaní do pytlíku
 

SU11   17. 11. 2022 / 09:20
ulitej
no igelit ještě nebyl - to jen , že o každý gram na palubě se sváděl asi dost velký boj
 

SU11   17. 11. 2022 / 10:34
biblbrox   
Tak jsem si také vyzkoušel MSFS defaultní vrtulníky.
Ve stručnosti- na první default vlaštovky je to vcelku dobrý.
Všechno (cyklika, pedály, kolektiv) je dle mého vkusu gumovější, ale chování všeobecně už alespoň připomíná vrtulník.
Oba vrtulníky na mě působí až moc stabilně.
Přízemní efekt umí, i když by mohl být účinnější.
Přechodový vztlak je takový neznatelný, ale něco tam asi bude. Akorát při jeho zapůsobení se téměř nemusí pracovat s pedály, což není úplně dobře.
Vírový prstenec neumí. Zato umí pěkně padat v autorotaci.

Co vyloženě neumí, je vítr.
Je jedno, jestli nefouká nebo fouká 25kt.
Nepoznáš to při visení, rozbíhání ani letu.

Každopádně jak už jsem napsal- na prvotní default mašiny je to určitě pozitivní.
Pokud se vývojáři budou chování vrtulníků nadále věnovat a vylepšovat, potom by časem do MSFS mohly vzniknou velice kvalitní kousky.










 

SU11   17. 11. 2022 / 11:35
OK-EUU46   
Vypadá to, že tomu docela rozumíš... Zkoušel si nějaký i nedefaultní? Je to lepší, nebo horší?
 

SU11   17. 11. 2022 / 12:27
biblbrox   
Zatím nezkoušel.
Payware mám Bell 47. Ten ovšem vyzkouším až potom, co ho updatují na kompatibilitu s SU11, do té doby to nemá cenu.
Z free tvorby netuším, jestli už nějaký vrtulník podporuje model z SU11.
 

SU11   17. 11. 2022 / 16:02
Willhelm   
Aby tomu aspoň trochu nerozumněl, když je lítá i reálu...
 

SU11   17. 11. 2022 / 16:31
OK-EUU46   
No tak to je dobře, že je to poznat i z jeho vyjadřování a tím pádem se komunita může něco dozvědět. Protože poslední dobou je internet plný chytrých lidí, kteří tomu vlastně vůbec nerozumí, ale musí vše komentovat..
 

SU11   17. 11. 2022 / 18:49
Radek38
Chci se zeptat zkušenějších : To je normální jev, že když s tím default. vrtulníkem Bell 407 dám náklop doleva (aileron left) tak to současně začne zvedat čumák, zatímco když dám náklop doprava (aileron right) tak naopak to jde čumákem k zemi ?

Třeba u toho default Cabri G2 se mi toto neděje.

Dík za odpověď.
 

SU11   18. 11. 2022 / 11:10
Vita Zenisek
Normální to je, může za to precese. A Cabri by to měl dělat taky, jen obráceně.

Přijde mi teda, že to pánové z Asobo malinko přehnali. Včera jsem na Bellu zkoušel něco jako bojovou zatáčku a málem mě to hodilo na záda. Musel jsem během ní působit na stroj velice neobvyklým způsobem - cca půl výchylky cykliky proti.

No jak psal brox - na první vlaštovku dobrý, ale bude třeba počkat, jak se to vyvine. Zatím to vypadá spíš tak, že by si na tom člověk zkurvil návyky.

Cabri se mi z tech dvou jevi jako lepší stroj, blíž ke své předloze. Ten Bell ani nevisí ve správné poloze.
 

SU11   18. 11. 2022 / 11:26
Vita Zenisek
No a jelikož to dosud piloti vrtulníků ve FS nepotřebovali (čest výjimkám létajícím něco od DODO) ,
přidám i nějaké materiály pro samostudium.

Proč je vrtulník trochu jiné zvíře je v rychlosti popsáno zde:
https://www.vrtulnik.cz/teorie/pilotaz.htm

No a pro detaily je nejlepší americká učebnice.
https://www.faa.gov/regulations_policies/handbooks_manuals/aviation/helicopter_flying_handbook


 1x  

SU11   18. 11. 2022 / 16:16
Radek38
Tak na ty záda s tím Bellem jsem málem šel několikrát právě taky. Prostě se to při ovládání chová jako kačena
Ale su rád, že to není nějaká chyba, ale že to je prostě pro pilotování vrtulníků normální.
 

SU11   18. 11. 2022 / 20:14
biblbrox   
No, ony tam nějaké síly působit budou, ale takováto divočina to nebude.
Skutečné chování by ti stejně řekl jenom reálný pilot 407, takže vše tady řečeno ohledně Bell 407 bude jen teorie.

Já mám v současné chvíli zkušenosti pouze z R-22, což je takřka čtvrtinový vrtulník.
Tudíž bych to bral tak, že víc RAW vrtulník už asi sedlat nemůžeš (když pominu ultralehké komáry, které ovšem rád přenechám odvážnějším). Díky tomu se všechny působící síly a aerodynamické efekty v tomto drobkovi projeví intenzivněji než ve větších vrtulnících.
No a abych se dostal k věci- při zatáčení s R-22 si neuvědomuji, že bych musel kompenzovat zdvihání přídě při zahájení levé zatáčky, potažmo klesání při pravé. Netvrdím, že tyto síly tam nejsou, jenom jsou nejspíš tak malé, že je nevnímám a pravděpodobně je pouze podvědomě kompenzuji.
Je pravda, že všeobecně nelítám jak prase a lítám defenzivně a v klidu. Pokud bych se chtěl vyloženě zaměřit na tyto síly, musel bych jít do náklonu poměrně ostře, aby se projevily výrazněji. I tak ovšem nevěřím tomu, že by nabraly takové intenzity.
Tudíž bych souhlasil s názorem, že Bell 407 v MSFS má tento efekt hodně přehnaný.

Všeobecně ohledně zatáčení s vrtulníkem je to tak, že v průběhu zatáčky (nehledě na jakou stranu) má tendenci sklápět čumák.
Díky tomu pro udržení rychlosti a letu v horizontu musíš při zahájení zatáčky trochu přidat na kolektivu.

Někdy v budoucnu bych si rád vyzkoušel Bell 206, což už je vrtulník poměrně blízký k 407.
Díky tomu by se určité letové vlastnosti mezi reál mašinou a simulátorem nejspíš daly porovnat.


 

SU11   17. 11. 2022 / 17:01
airacobra
zdar - co se skrývá pod tím ,,SU 11 ? původně jsem myslel,že je to o ruským Su,taxem příspěvky nečetl, ale,teď vidím,že je to zase nějaký vylepšení ve 2020,ale netuším, jaké ...
 

SU11   17. 11. 2022 / 17:12
xWing   
To vylpeseni je prave ten SU11 a ne neni to ruske sucko
Je to Sim Update
 

SU11   17. 11. 2022 / 17:22
airacobra
aha,díky za info - s tím Suchojem se to moc nepovedlo ...
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ