Ortho je neco jineho nez photogrammery - tam se pouziva generovani budov z polygonu, jednotky na budovu- vznika podobnost se skutecnosti ale ne uplna vernost. proto se do rolling cache ulozi mapa a na disku mas nejspis ty potrebne polygony
Photogrammetry jsou oblasti nafocene a tyto nasnimane textury pak tvori polygony z kterych se budovy skladaji. nasobky poctu polygonu oproti orthu. Zobrazena oblast je proto verna skutecnosti a budovy se blizi realite.
Proto kazdy kdo navstivi Vegas , NEMA nainstalovanou zadnou scenerii toho mista uvidi pri zapnute photogrammetry detaily jako trebas ty reklamy u hotelu na Stripu a verne napodobeniny skutecnych budov tak jak jsou v realu. Proto take mnohem vyssi narocnost na data ktera se UKLADAJI do rolling cache.
Jedine v cem jsi mel castecnou pravdu ze se 3d budovy do cache neukladaji - ukladaji se tam jen ty polygony z kterych se to sklada. Ty jsou ale rozdane pro kazdou nafocenou budovu. proto ta narocnost na data.
Nez priste nekomu vynadas vlastne jen z duvodu ze sam vis uplne hovno si neco o tom zjisti. Kdyz jsem se zeptal cekal jsem ze neco umis- ty jsi ale jen rokama zkusenej prostej UZIVATEL ktery nastavi nejspis jen cas, pocasi a mozna nakopiruje scenerku do adresare. Vim , vsude jsi byl, vsude te pozdravili a vetsinou ti i dali klice. Snad tedy mas klice i od skoly kam bys posilal jine i kdyz nejvic ji potrebujes ty sam
Preju pekny den.