FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKPR-textury.. Jeden příspěvek | Celý strom
LKPR-textury..   6. 9. 2002 / 21:10Karel
Pokud nekdo tusite,jak napravit chybejici textury mezi pojizdeckami a na budovach, budu moc vdecny. Mam stazeny snad vsechny textury a porad nic. Pomoooc....
POkud se obrazky nezobrazi ta k je tu primo adresa.Dik za odpoved.

.

.


http://vfr.meinlschmidt.org/proimg/pic0039-Chyba2.jpg

 

Re: LKPR-textury..   6. 9. 2002 / 22:20Aleš Jungmann
To mě dělá taky a ke všemu to odmítá kreslit tam ty silničky(ne, že by mi tam k něčemu byly).

PS: věž se zobrazuje na jaký stupeň autogenu?

Díky
 

Re: Re: LKPR-textury..   6. 9. 2002 / 22:32Štěpán Hamerník SHW
myslím, že těm kvádrům kolem věže pomůže když si stáhneš makra stromů(textury) a zkopíruješ je do složky texture. Ten trávník nevím proč dělá
 

Re: Re: Re: LKPR-textury..   11. 9. 2002 / 00:48Marky Parky / web
Jsou to makra stromů od Petra Bednáře.

Používá je víc autorů v čechách, takže doporučuju je nakopírovat přímo do hlavního adresáře Texture celé FSky.

Co se týka tech bílých čtverců, tak kdysi dávno, byla část textur uložena přímo ve scenerii a část v hlavním adresáři Texture. Teď už Vláďa všechny textury strká do scenária, ale pokud jsi šel cestou update místo kompletní nové verze, mohlo se ti stát, že nějaká chybí ( mě se to tak stalo ).

Asi nejjednoduší je stahnout nejnovější kompletní verzi a teprve od ní pokračovat updaty. Také se mrkni, jestli máš nainstalovené VOD a AIRPORT textures, myslím, že je Vláďa používá.
 

Re: Re: LKPR-textury..   9. 9. 2002 / 00:46Vita Zenisek
Zobrazeni veze nezavisi na autogenu, ale na Scenery Density. Ta musi byt nastavena na Very Dense
 

Re: LKPR-textury..   7. 9. 2002 / 18:23
Coti to proboha stoji na stojankach C1,C2?
 

Re: Re: LKPR-textury..   10. 9. 2002 / 17:41Karel
Ktere myslis? C1 a C2 nevim kde jsou?

Jo a ktere ze ty makra tam jsou pouzite. Mam jich doma desitky. Jnak ja mam Fs na plne vsechno . Ale ty texrury na baracich me tam dost stvou. Tusite nekdo?
 

Re: Re: LKPR-textury..   11. 9. 2002 / 00:49Marky Parky / web
Je dost pravděpodobné, že na virtuální LKPR se s plným AI provozem kolem poledne velká éra nevejdou na standy 1-3 resp 14-16 a 31-32 a tím pádem další nejbližší velké standy jsou kargo.
 

Re: Re: Re: LKPR-textury..   11. 9. 2002 / 06:56Láďa
Jako velke stojanky by se mely pouzivat take 13A, 14, 23-25, 30, 35, 36, 38. 31 a 32 je ve skutecnosti relativne mala. Na cargu jsou vcelku velke dve stojanky, ale zase ve skutecnosti tam zadne letadlo s lidma nesmi. Pokud treba, muzu dodat detaily.
 

Re: Re: Re: Re: LKPR-textury..   11. 9. 2002 / 18:22Marky Parky / web
Možná jsem to vcera napsal blbe, kazdopadne AFD verze 1.4 jsou delane presne podle AIPu, ale jak jsem jiz nekolikrat zjistil, praxe se semtam trosku lisi, takze prosim kdybys mohl, koukni se na ta data AFCADem, jestli to odpovida.

Dik
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ