|  |  | Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 15:53 | |
|  | Dekuju Pavle moc, ze v den kdy potrebuju traffic na to abych mohl delat zkousky, ty mi zcela vedome ubiras piloty  |
| |
|
 |  |  | Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:01 | |
|  | Já jsem se - předpokládaje toto - dopředu omluvil, protože jindy patrně nebudu moci. Myslím si , že to je z mé strany vysoce seriozní přístup.
Nevím, co ještě mohu více udělat.
Znovu opkauji, že na VATSIM zvu piloty, kteří jsou naprostými začátečníky a hlavně CSAV, kteří na IVAOu létají méně.
|
| |
|
 |  |  | Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:01 | |
|  | Jsem tak trochu čekal, že někomu zase ujedou nervy.......
IVAO - VATSIM flame, episoda 3568... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:09 | |
|  | Ne proboha , opakuju, že to je proto, že mám opravdu plno, ne někomu ubírat piloty.
Já si dokonce myslím, že souběžná akce na obou sítích může přinést více provozu na obě sítě, ale nechci to tu rozebírat. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:15 | |
|  | No PavleS tohle mi hlava nebere, když něco půlím, tak to vlastně umocňuji?
jak mohou dvě současné akce posílit provoz na obou sítích, když spolu nespolupracují. Každá má svůj provoz a když jsem na IVAO tak nemohu být současně na VATSIM.
Asi tady tím vyvolám flameware, ale to není úmysl. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:21 | |
|  | To je ta zákeřná matematika. Ta si vlastně vystačí jen s násobením a sčítáním v oboru realných čísel (nepočítám teď různé gon. funkce integrály apod.). Dělení je vlastně násebení převrácenou hodnotou čísla a odečítání je vlasně přičtení záporného čísla.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:34 | |
|  | Chlapci, chlapci...
Předesílám, že létám jen na IVAO, ale...
Když si přečtu pozvánku PavlaS, je mi zcela jasné, koho zve na VATSIM. Zve začínající on-line piloty sítě VATSIM tj. ty neznalé frazeologie, neznalé navigace atd. a řekl bych, že v tom není žádný rozpor a je to podle mne zcela v pohodě. Naopak - mnohdy je začínajícím pilotům doporučováno nezačínat na nějakém větším sletu... A nakonec i zkoušeným ATC, je lepší mít na druhé straně zkušenější piloty a ne úplné začátečníky, kteří neví nic o SIDech, STARech, neumí je zaletět, neříká jim nic třeba "direct VOZ" atd. atd.
Zkrátka, akce pro začátečníky na VATSIMu je podle mne zcela legitimní a nevidím na ní nic kontroverzního. A nakonec - PavelS se (i když by podle mne nemusel) sám předem omluvil. A zdravá konkurence přináší jen výhody pro všechny.
Toť můj názor.
MT. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:40 | |
|  | S tímhle příspěvkem vyslovuji 100% souhlas.
Chtěl bych jen upřesnit, že "akce" na VATSIMu nebude o komunikaci - není to v souvislosti s novým manuálem . Je to o NON-RNAV navigaci, protože jsme vypozorovali, že hodně pilotů považuje FMC nebo GPS za jediný a zcela universální navigační přípravek. TAK TOMU NENÍ. Pro létání je třeba i v dnešní době počítatčů vědět , jak pracuje analogový VOR a NDB a další potvory. K tomu bude směřován dnešní večer. Opakuji - není to o komunikaci, naopak, ta bude výrazně volnější.
PavelS |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:51 | |
|  | Já jsem to tak i pochopil, ale to se myslím nevylučuje. Ten pilot, který nezná základy navigace je podle mne ještě větší začátečník než ten, který nezná frazeologii pro komunikaci s TAC. Navíc si myslím, že pokud někdo tohle nezná a létá jen s FMC-čkem (LNAV, VNAV apod.), je hodně pravděpodobné, že právě v době nějakého sletu mu bude FMC-čko na nic, protože se může dostat do trošku více kritičtější situace (např. holdování apod.) a bude v háji a nebude stíhat klikat na FMC
MT. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:52 | |
|  | taktak, ja myslim, ze to neni treba dal rozebirat a hrotit nalady..
IVAO ma pilotni zakladnu celkem stabilni a je jiz tradici, ze rada pilotu pri uternich akcich neleta s mega-super-hyper-jetlinery, ale tvori velmi atraktivni prostredi tim, ze se v LKAA FIRu pohybuji v mensich létadlech jako VFR GA ci IFR GA trafik, ktery je vyraznym (a vice nez vitanym) zpestrenim jak pro ridici tak pro piloty a prispiva jejich celkovemu zdokonalovani v poskytovanych sluzbnach
hmm... jako horst fuchs  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (OT) Pro Tragéda !!!! 31. 5. 2005 / 16:55 | |
|  | Ozvi se konečně na ICQ, prosím. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (OT) Pro Tragéda !!!! 31. 5. 2005 / 17:00 | |
|  | jsem ted v praci .. tam nemam na icq.. brzy se ozvu .. snad vecer... kdyz tak se uvidime ve virtualu |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (OT) Pro Tragéda !!!! 31. 5. 2005 / 17:31 | |
|  | Jo, večer budu on line do 1830 UTC. Pak vypínám ICQ, protože letím do LCLK na IVAu, jak jsi už možná zjistil na bookingu.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (OT) Pro Tragéda !!!! 31. 5. 2005 / 17:47 | |
|  | ))) ja si neco zabukuju operativne az dorazim z hokny dom ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:33 | |
|  | Nechci tohle dál řešit, ale opravdu na to je - ekonomická - teorie, která se běžně používá všude na světě )
Jde o to, že jsou piloti, kteří létají JEN na A a JEN na B.
Jsou piloti, kteří létají BUĎ A a NEBO B podle podmínek.
Přetahování se týká jen druhé skupiny. Pokud se rozproudí nějaká diskuse o akci, tak toto aktivuje piloty obou skupin, což de facto zvedne provoz na síti A i B. Ale jen část pilotů z druhé skupiny se reálně rozhodne, že poletí na B místo A a jen tato část může z B zmizet. Tento úbytek je ale podle mne bohatě vyvážen celkovým nárůstem pilotů jako takových z té skupiny pilotů, kteří létají JEN A nebo JEN B. Ve finále pak záleží na velikosti těch dvou skupin pilotů a podle mne je skupina, která létá JEN A nebo JEN B silnější. ... )))))))))
Je to fakt v Samuelsonovi...akorát ne o pilotech.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:37 | |
|  | Jasně PavleS. ))
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:42 | |
|  | Důležitý je tam tohle: )))))))) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 16:46 | |
|  | Sorry, ale nikomu nervy neujizdeji ... ale filip dela prave dneska zkousku C1, pro kterou je dulezity dostatecny mnozstvi trafiku .. a pokud si nekdo na tento den naplanuje akci (byt na jine siti), tak je to minimalne dosti neprofesionalni ...
nejde o zadny flejm a nic takoveho, ale o logicke "ohrazeni" se poskozene osoby ...
nicmene vzhledem k mnozstvi pilotu , ktere na IVAO litaj stabilne si myslim, ze na urovni te zkousky se nic nezhorsi ... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 17:56 | |
|  | Teda pánové....
Přiznám se že jsem druhá skupina mutantů IVAO/VATSIM a pochopil jsem to uplně jasně - na IVAO bude dobrá akce pro lidi, co umí aspoň něco a na VATSIMu se Pavel bude na VATSIMU (jiné síti) věnovat těm, kteří neumí nic, nebo velmi málo.
Tyto dvě skupiny podle mého názoru nemají logicky průnik, i kdyby tady teoreticky všichni lítali obě sítě. Jediný "problém" je, že nováčci nebudou třeba OBS na IVAO. To, že se jim Pavel věnuje, zaslouží poděkování, protože přiblíží k dráto-lítání dalších pár lidí, kteří mají určitě základni inteligenci k tomu, aby poznali VATSIM a IVAO a rozhodli se sami, kde a jak budou lítat.
Teď tady neřeším nedávnou minulost, ale jen dnešek. Já se třeba rozhoduju podle trafficu, nebo podle aktuálních akcí. V důsledku to je pro mě to samé, jenom slyším jiné řídící.
Mě by se taky líbilo, kdyby byla jedna síť a tam se nás potkávalo ideálně 2x tolik a neřešily se konflikty akcí. Ale tohle je fakt, se kterým já nic neudělám, tak to beru, jak to je.
A abych zahájil další flejmwar, tak dodám citát, který se hodí k pár předchozím příspěvkům:
"Jsem trapná, jsem trapná, jsem trapná."
Tak jestli se stihnu vrátit včas z hospody, tak naslyš ještě nevím kde a těším se na kupu příspěvků k tomuto threadu ) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Pro PavlaS 31. 5. 2005 / 21:08 | |
|  | Viz předešlý, důležité je tam )))))) |
| |
|
|