|  |  | | Změna existujícího objektu v GMAXu 3. 6. 2005 / 09:48 | |
|  | Udělal jsem si objekt (budovu), složenou z několika kvádrů, otexturoval jsem ji a až s texturou a srovnáváním se skutečnýma fotkama vidím, že proporce nejsou ideální.
Jak jednoduše změním rozměry jednoho kvádru? Vidím je v Properties, ale tam do nich nejde zasahovat a roztahovat po jednotlivých vrcholech přes Editable mash nebo tak něco je zbytečně složité...
Jednoduše předělat, aby ten kvádr byl holt o 3 metry širší? |
| |
|
 |  |  | | Re: Změna existujícího objektu v GMAXu 3. 6. 2005 / 10:29 | |
|  | Ak som dobre pochopil co potrebujes vediet je na obrazku.
Snat ti to ten obrazok vysvetli: |
|
|
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu 3. 6. 2005 / 10:41 | |
|  | Problém je v tom, že když už ho mám otexturovaný a collapse, tak ta nabídka vypadá jinak...
A já nemůžu přijít na to jak to jednoduše editovat. |
|
|
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu 3. 6. 2005 / 10:56 | |
|  | Ak ti mam poradi pouziva Edit Mesh (1). Potom pod tym budes mat moznost zmenit velkost (2) box. Obrazok 1.
Takze v tomto ti viac neporadim le tolko ze este skus pouzit Select and Non-uniform Scale vid obrazok 2.
A potom tahas za potrbnu sipku pozri obrazok 3. Mysou hibes hore alebo dole. |
|
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu 3. 6. 2005 / 11:19 | |
|  | Bingo.
Za předpokladu, že zakliknu i Restrict to Y a provádí to tím pádem jenom v jedné ose... tak to vlasně roztáhne. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu 3. 6. 2005 / 11:37 | |
|  | Presne tak. Ja tuto funkciu vyuzivam dost casto. Neviem ci mas stiahnuty Pezinok ale tie domy na namesty som riesil takto. Mam letecku snimku. Urobil som vystrich urcitej casti vypocital pribliznu velkost podkladu. A podla podkladu prisposobujem domecky
Som rad ze som pomohol. Caf |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu 3. 6. 2005 / 15:55 | |
|  | Ale jde zadat to roztáhnutí někde číselně?
Když to táhnu myší tak u například dvou symetrických objektů nedodržím stejný rozměry...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu 4. 6. 2005 / 09:37 | |
|  | UZ ako som spomynal pokial mas to Editable mesh uz na 99% sa velkost ciselne neda zmenit. Preto ja pouzivam Edit Mesh v ktorom je este stale moznost zmenit velkost ciselne.
Este jedna rada aby si usetril FPS: zbytocne poligony (cize strany) ktore niesu vidiet odstran (delete). Tym sa usetry na polygonoch a na zbytocnych texturach. To by malo vsetko zlepsovat FPS. Ja to tak riesim. |
| |
|
|