FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 24. 11. 2025, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Změna existujícího objektu v GMAXu Jeden příspěvek | Celý strom
Změna existujícího objektu v GMAXu   3. 6. 2005 / 09:48
Jiří Slezák
Udělal jsem si objekt (budovu), složenou z několika kvádrů, otexturoval jsem ji a až s texturou a srovnáváním se skutečnýma fotkama vidím, že proporce nejsou ideální.
Jak jednoduše změním rozměry jednoho kvádru? Vidím je v Properties, ale tam do nich nejde zasahovat a roztahovat po jednotlivých vrcholech přes Editable mash nebo tak něco je zbytečně složité...
Jednoduše předělat, aby ten kvádr byl holt o 3 metry širší?
   Seznam příspěvků  

Re: Změna existujícího objektu v GMAXu   3. 6. 2005 / 10:29
brendon (SVK832)   
Ak som dobre pochopil co potrebujes vediet je na obrazku.
Snat ti to ten obrazok vysvetli:
img_forumn/r55280_1.jpg (409x400)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu   3. 6. 2005 / 10:41
Jiří Slezák
Problém je v tom, že když už ho mám otexturovaný a collapse, tak ta nabídka vypadá jinak...
A já nemůžu přijít na to jak to jednoduše editovat.
img_forumn/r55285_1.jpg (342x240)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu   3. 6. 2005 / 10:56
brendon (SVK832)   
Ak ti mam poradi pouziva Edit Mesh (1). Potom pod tym budes mat moznost zmenit velkost (2) box. Obrazok 1.
Takze v tomto ti viac neporadim le tolko ze este skus pouzit Select and Non-uniform Scale vid obrazok 2.
A potom tahas za potrbnu sipku pozri obrazok 3. Mysou hibes hore alebo dole.
img_forumn/r55295_1.jpg (397x400)
img_forumn/r55295_2.jpg (336x247)
img_forumn/r55295_3.jpg (500x304)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu   3. 6. 2005 / 11:19
Jiří Slezák
Bingo.
Za předpokladu, že zakliknu i Restrict to Y a provádí to tím pádem jenom v jedné ose... tak to vlasně roztáhne.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu   3. 6. 2005 / 11:37
brendon (SVK832)   
Presne tak. Ja tuto funkciu vyuzivam dost casto. Neviem ci mas stiahnuty Pezinok ale tie domy na namesty som riesil takto. Mam letecku snimku. Urobil som vystrich urcitej casti vypocital pribliznu velkost podkladu. A podla podkladu prisposobujem domecky

Som rad ze som pomohol. Caf
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu   3. 6. 2005 / 15:55
Jiří Slezák
Ale jde zadat to roztáhnutí někde číselně?
Když to táhnu myší tak u například dvou symetrických objektů nedodržím stejný rozměry...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Změna existujícího objektu v GMAXu   4. 6. 2005 / 09:37
brendon (SVK832)   
UZ ako som spomynal pokial mas to Editable mesh uz na 99% sa velkost ciselne neda zmenit. Preto ja pouzivam Edit Mesh v ktorom je este stale moznost zmenit velkost ciselne.

Este jedna rada aby si usetril FPS: zbytocne poligony (cize strany) ktore niesu vidiet odstran (delete). Tym sa usetry na polygonoch a na zbytocnych texturach. To by malo vsetko zlepsovat FPS. Ja to tak riesim.
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ