FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKHN XP12 Jeden příspěvek | Celý strom
LKHN XP12   20. 1. 2024 / 12:11
Willhelm   
LKHN bylo první letiště ve kterém jsem se v XPL vrtal. V roce 2017 pomocí Overlay editoru a s výsledkem jsem v žádném případě nebyl spokojen. Tak jsem se k tomu vrátil nyní v XP12 abych se trochu mrknul na zoubek novým assetům pro aeroklubová letiště. S tím že LKHN je v XP12 stále jen placka a chtěl jsem to nahrát jako své první letiště na Gateway. Myslím, že mám celkem použitelné letiště. Tým LR hodně zamakal na art assetech - hlavně těch na kterých stojí a padá každé aeroklubové letiště - tedy trávě. Pominu-li, že XP12 (a AF4) na rozdíl od MSFS a DCS zůstává u 2D (dobře krycí polygony to posouvají do 2,5D), tak tráva konečně vypadá realisticky a není to do očí bijící strojově se opakující nerealistická textura. Dají se podle ortho podkladu tvořit pásy se stopami strojového kosení, je k dispozici základní škála krycích lišt. Citelně mi chyběl hlavně asset stavebnice návěstníku, já udělal alespoň nějaké šidítko pomocí polygonu asfaltu, a lineárních fíčur, z okruhu v 1800ft. asi dobrý.
Jestli se to dostane do XP12 nevím, momentálně mám XP12 na 12.0.9 navzdory tomu, že nám vypnuto stahování beta verzí mi gateway hlásí, že jsem to tvořil v nepodporované verzi XPL (poslední podporovaná verze pro Gateway uploady je 12.0.8)
Pokud někdo chce vyzkoušet tak tady: https://willhelm.info/files/airport_LKHN.zip (70kB)
28450 B / 750 x 314 / Cessna_172SP - 2024-01-20 11.27.45.png
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ