FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 5. 2024, svátek má Zikmund Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
www.highinthesky.cz Jeden příspěvek | Celý strom
www.highinthesky.cz   9. 9. 2002 / 10:28mck / web
Zdravim, neviem ako ostatni, ja mam problem si objednat A320 Professional na www.highinthesky.cz. Pan Krouza nie je schopny dodrzat to co slubi a este je schopny arogantnym tonom telefonovat. Pripajam mail ktory som mu poslal, nakolko moj prispevok na www.highinthesky.cz zmazal.

========================================

Vazeny pan Krouza,

Pred tyzdnom som s Vami komunikoval cez sms ohladne mojho zaujmu kupit u Vas A320 Professional. Prislubil ste mi poslat informacie co mam spravit, aby som mohol tento addon u Vas zakupit aj zo Slovenska. Do stvrtka som od Vas nema ziadny mail ani sms so slubovanymi informaciami, a v diskusii na www.highinthesky.cz som na to regaoval prispevkom, v ktorom som spomenul Vase nekorektne jednanie a snazil som sa od ostatnich prispievatelov ziskat kontakt na niekoho kto je schopny mi tento produkt predat na Slovensku. Vasa reakcia bola rychla a burliva: za pol hodinu po pridani prispevku ste mi telefonoval a neprijemnym tonom mi vytykal moju neserioznost, kedze som si dovolil takyto prispevok do Vasho fora napisat. Zaroven ste mi oznamil ze prispevok ste zmazal, a slubil ste mi este v ten den poslat slubovanu ponuku. Dnes je pondelok, a doteraz som od Vas nic na zaklade coho by som mohol A320 u Vas objednat neobdrzal. Trufnem si tvrdit, ze Vase konanie je minimalne neseriozne a Vas telefonat, hlavne ked ste ho viedol v tom tone v akom bol, bol od Vas maximalna drzost. Neviem si predstavit, ze by som mal Vam zaplatit peniaze vopred a cakat na Vasu zasielku. Po horeuvedenych skusenostiach mam silny pocit, ze by som sa nedockal.

Co sa tyka Vasho zmazavania prispevkov, je to Vasa volba. Forum na www.highinthesky.cz je moderovane, takze je to skutocne Vasa vec. Skoda ale je (pre ostatnich navstevnikov), ze sa potom nemaju sancu dozvediet ako vlastne www.highinthesky.cz zaobchadza a jedna s potencionalnymi zakaznikmi. Preto tento prispevok posielam Vam mailom, pridam ho vo viere ze zmazany nebude na www.highinthesky.cz a pre istotu do inych for o fs ktore v Cechach a na Slovensku poznam.

A nakoniec samotna objednavka: nic mi uz posielat nemusite, tovar som si radsej objednal na www.amazon.de a verim tomu, ze za par dni si s A320 zalietam.

S pozdravom

Peter Pfeifer
 

Re: www.highinthesky.cz   9. 9. 2002 / 10:51Martin Krouza / web
Vážený pane,
děkuji za Vaši zprávu. E-mail jsem Vám odeslal dle telefonické dohody - přímo na Vaši e-mailovou adresu. Bohužel o den později se e-mail vrátil zpět s tím, že nebyl doručen příjemci - neprošel. Proto jsme od Vás ani Vaše e-maily neobdrželi. Telefonický rozhovor probíhal jinak, než-li jej zde popisujete a moje reakce byla opodstatněná, protože jste se neobrátil na mě, ale na "fórum". Raději zde nebudu zabíhat do zbytečných detailů. Pokud mi na sebe přenecháte faxový kontakt, mohu odeslání e-mailu doložit - PROBĚHLO TOTIŽ VŠECHNO PŘESNĚ TAK, JAK JSME SE DOHODLI. Na Slovensku evidujeme řadu spokojených zákazníků, zrovna tak v České republice. Moderování fóra je záležitost ryze funkční - a to zejména proto, že je náš provoz spjatý též s firemními aktivitami - s obchodem, který je spjat též s řadou nepříliš populárních záležitostí, které je však zapotřebí dnes a denně řešit, nechceme však těmito záležitostmi zatěžovat naše čtenáře a zákazníky. Jak jistě víte pro naše čtenáře a zákazníky připravujeme též bezplatný každodenní aktualizaci webové prezentace, kde mohou čerpat řadu informací téměř nepřetržitě - ani to nebývá u virtuálních obchodů a firem běžné. Nás létání baví jsme na jedné lodi a já jsem moc rád, že nás naši čtenáři takto vnímají....

Ještě jednou tedy potvrzuji, že jsem Vám E-MAIL SKUTEČNĚ ODESLAL, BOHUŽEL VÁM NEBYL DORUČEN. Byl bych velmi rád, abyste tuto drobnost vzal na vědomí. V e-mailu jsem Vám mimo jiné navrhoval též přímou spolupráci a omlouval jsem se Vám za to, že jsem Vaši zprávu z fóra byl nucen vymazat. Je mi líto, že jsme si zřejmě nerozuměli.

S uctivým pozdravem
Martin

 

Re: Re: www.highinthesky.cz   9. 9. 2002 / 20:40Tomas
Kua ludia, tak ako je to vlastne ? )))))))
 

Re: Re: Re: www.highinthesky.cz   9. 9. 2002 / 22:45Pilatus
U uvedene firmy jsem uz koupil hodne veci. Prakticky cele vybaveni, na kterem letam (a ze ho je...). Vzdy bez jakychkoliv problemu. Pokud jsem mel potize napr. s kalibraci joysticku, neumel jsem si spŕavne vyladit software, vzdy mi poradil! Parkrat se stalo, ze jsme si nerozumeli, ale vse se vzdy velmi rychle vysvetlilo. Takze mi nezbyva nez se pridat na stranu Martina Krouzy.
 

Re: Re: Re: Re: www.highinthesky.cz   10. 9. 2002 / 01:57milan
Pár krát som mal tú česť osobne telefonovať s M.K., a vždy to bolo s ochotou a snahou vypočuté, ale... následná reakcia na príp. ponuky, resp. dodávky, termíny,vždy!!! zlyhali. Tým nechcem HIS kritizovať, chápem že nie je jednoduché taký kšeft prevádzkovať, a vôbec ma to netrápi, ale dokážem sa vžiť aj do kože objednávateľa...
 

Re: Re: Re: Re: Re: www.highinthesky.cz   10. 9. 2002 / 07:14Boss
tak tak... stojí to za velikú piču.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.highinthesky.cz   10. 9. 2002 / 08:56Luděk Ch.
Každému, kdo vidí tvůj slovník "Boss", musí být jasné, že tvá inteligence se blíží nule a tvé názory mají tudíž váhu slepičího trusu. Nejsem odpůrce konstruktivní kritiky, ale co je moc, to je moc. Jinak já mám s HITS zkušenosti velmi dobré (snad by jen mohli zvolit jinou zasilatelskou službu i za cenu mírného zvýšení poštovného), protože co poslední dobou provádí Česká pošta, to je vrchol nehoráznosti. Mám na mysli jednu ukradenou zásilku, kterou musel HITS poslat znovu a taky balík s nálepkou "pilné", který ke mě šel z Prahy do Brna cca 14dní!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.highinthesky.cz   10. 9. 2002 / 10:47mck / web
hmm, vidim ze su skusenosti aj dobre aj zle... co sa tyka mojho pripadu, nechcem nikoho presvedcovat nasilu, fakt je ze okrem jednej ci dvoch sms s prislubom "jasne spravime ponuku" a toho neprijemneho rozhovoru som sa nedockal od MK nicoho. netvrdim ze niekto iny nemusi mat inu skusenost. ale fakt je, ze mne len sluboval a nic z toho nesplnil.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.highinthesky.cz   10. 9. 2002 / 12:45
Charlie   
To snad není možné!!! Sám velký šéf Krouzalandu se přišel podívat na forum amatérských tvůrců addonů, jejichž instalace, jak informoval na své stránce, je tak náročná a problémová. Háleluja. I já jsem měl tu čest si od pana Krouzy objednat. Bohužel. Podlehl jsem jeho "recenzi" a pak se nestačil divit. Od té doby se jeho "odborným" hodnocením jen směji a informace zjišťuji jinde, kde lidé píší recenze proto, že je létání v FS baví a ne proto, že na tom chtějí vydělávat.
Howg, domluvil jsem…..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.highinthesky.cz   10. 9. 2002 / 15:49Luděk Ch.
Všem nespokojeným navrhuji ať si zařídí konkurenční web HITSu pokud si myslí, že by to dělali lépe. Máme demokracii a můžeme si vybrat, kde budeme nakupovat. V době vydání FS2002 byl HITS jediný obchod, kde jej bylo možno sehnat (v ČR) a nemluvě o přídavcích do FS, zkuste se zeptat v prodejně her pro PC, jestli mají třeba GA737-400! A všem ostatním navrhuji vrátit se k debatám o simulátorech, pro které je snad toto fórum určeno Dík.

P.S.: A pro uvolnění atmosféry bych si dovolil připojit obrázek ze svého výletu nad Grand Canyonem (samozřejmě ve FS2002). Kdo chce vidět na vlastní oči, tak start z letiště KGCN, nastoupat cca 10000ft a po směru dráhy (bohužel si teď nevzpomínám na kterou stranu) už uvídíte Kaňon.
img_forumn/r5603_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.highinthesky.cz   11. 9. 2002 / 00:03mck
Ludek, nepotrebujem si robit obchod, ide o to ze v tom jedinom o ktorom je rec sa da kupit prd, pretoze nefunguje...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.highinthesky.cz   11. 9. 2002 / 00:44Pilatus
Co kdyby ses snazil zjistit, kde se stala chyba? Ze se tady "da kupit prd" ? Kecy. Na cem bych asi tak lital ??? Nebyt jeho, musel bych vsechny tyhle veci pracne shanet v cizine.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.highinthesky.cz   11. 9. 2002 / 07:11Luděk Ch.
Já mám zkušenost jinou a jediný problém, který byl, tak byl na straně České pošty, která ukradla jednu zásilku. Jinak si na dodávky a už vůbec na přístup ke mě jako zákazníkovi nemůžu stěžovat. A už jsem toho nakoupil docela dost. Ale pozor na jednu věc, na HITSu přijímají i předobjednávky na věci, které jsou teprve ve vývoji!, takže třeba na Eurowings čekám od dubna a není to problém HITSu, ale vývojářů, kteří neustále odkládají vydání. Takže ať každý postupuje podle vlastních zkušeností a zbytečně svými problémy nezatěžuje toto fórum a řeší je přímo s tím, kdo je podle něj způsobil. Zdraví Luděk. (vše je míněno v dobrém, tak doufám, že zde nedoje k nějakým hádkám)
 

www.highinthesky.cz   13. 4. 2021 / 16:11
DarrianCZE
Rád bych toto téma oživil, protože bych se chtěl podělit se svojí zkušeností, na základě které do HITS už nikdy v životě nevlezu ani přes web.

Nevím, jestli je pan Martin Krouza natolik velký *záchod*, a nebo je neschopný do takového extrému, ale teda nestačil jsem zírat. Být neschopný je jedna věc, ale porušovat zákony (několikrát!) je věc druhá.

Nejdříve se podělím o svou zkušenost, a pak o tu nejbrutálnější.

Přes HITS mi byly jako dárek zakoupeny Honeycomb berany. Negativní zkušenosti jsem na tento e-shop měl už před tím, ale bohužel díky tomu jsem nebyl schopen ovlivnit odkud byly koupeny.

=======================

Moje zkušenost:

Řekl jsem si, že tak co. Jsou to kvalitní Honeycomby, takže to nejspíš nebudu muset reklamovat. Ale ejhle, podělala se mi elektronika uvnitř, a musel jsem reklamovat.

Zezačátku to vypadalo dobře. Poslal mi adresu kam je poslat, a tak jsem je poslal. Ano, první chybku jsem udělal já, že jsem do průvodního dopisu napsal jen popis problému a můj úmysl reklamovat. Nenapsal jsem do něj datum. Zásilka mu dorazila, takže zatím všechno v pohodě. Po cca 10ti dnech jsem se začal pídit po tom, že mi nedorazil reklamační protokol. Po třech dnech mi dorazil, a na reklamačním protokolu bylo datum o asi 12 dní vyšší než bylo reálné uplatnění reklamace. Jeho zdůvodnění bylo, že právě v průvodním dopisu nebylo uvedeno datum. Když jsem ho upozornil na to, že dle zákona se reklamační lhůta počítá následující den od přijetí balíku, tak na to mi už neodpověděl.

Asi týden do vypršení lhůty reklamace jsem se začal pídit, v jakém je to stavu. Napsal jsem mu ve středu, a sdělil mi, že do pátku by měl mít informace od dodavatele.

Světe div se, žádný mail mi neposlal. Takže jsem mu den před uplynutím reklamační lhůty napsal, že žádám informaci o výsledku reklamaci, a informaci o odeslání opraveného / vyměněného zboží. Odpověď mi samozřejmě dorazila až dnes, už po uplynutí reklamační lhůty, že poslal dotaz do zahraničí. A že by měl očekávat náhradní kus tento pátek, maximálně příští týden. Jelikož tyto sliby už známe, tak jsem řekl, že nesouhlasím, a měl jsem už připravený doporučený dopis s odstoupením od kupní smlouvy. Peníze mi vrátil ještě dnes.

Jen abych zdůraznil. Moje nevstřícnost vychází z negativních zkušeností s tímto člověkem. Za normálních okolností rád do jisté míry vyjdu vstříc, zejména takto malému eshopu. Po ale mých zkušenostech jsem se s ním ale nehodlal mazat.

Mimo samozřejmě nedodržení reklamační lhůty mě nejvíce zvedlo ze židle to, jak se mi pokusil vnutit pozdější datum reklamace, což je porušení zákona.

=======================

Jen bokem zmíněná zkušenost jiného známého - Prostě že je ten člověk neschopný

=======================

Ta nejhorší zkušenost od mého kamaráda:

Nebudu jmenovat, třeba se nám zde tento kamarád sám odhalí. Tento portál také navštěvuje. Tento kamarád je důchodce, a poskytuji mu po stránce IT a FlightSimů technickou podporu.

Z HITS si koupil M-Panel. Po nějaké době užívání mu přestal fungovat. Na základě vzdálené analýzy (bohužel bydlíme od sebe přes půl ČR) jsem došel k závěru, že ta chyba musí být na straně hardwaru, jinak si toto chování neumím vysvětlit.

Doporučil jsem mu tedy reklamaci, což provedl a zaslal M-Panel panu Krouzovi jako reklamaci. Po jeho prověření došel pan Krouza k závěru, že daný panel je funkční. Což nerozporuji, analýzu jsem prováděl pouze dálkově.

Potom už jsem to neřešil.

No a přibližně po roce až půl roce (pokud si dobře pamatuji), tak z tohoto kamaráda během konverzace na jiné téma vypadlo, že ho doma ještě nemá. To mě tedy zvedlo ze židle. Napsal jsem Krouzovi důrazný mail, kde jsem mu uvedl všechny paragrafy zákonů, které porušuje. Na tento mail se mi nedostalo odpovědi, ale hned následující den kamarádovi přišel M-Panel zpět.

=======================

No abych to shrnul, tak tyto praktiky jsou dle mého názoru až neuvěřitelné, a tento člověk se i jen v případě jednání se mnou hned několikrát dopusil porušení zákona. A to, že neměl tahanice s ČOI je jen díky tomu, že zmíněný kamarád je dobrák od kosti.

Takže s tímto opodstatněným názorem zde důrazně doporučuji nevyužít tento e-shop, pokud s tímto člověkem nechcete mít tahanice.
 

www.highinthesky.cz   13. 4. 2021 / 16:33
ulitej
Někdy opravdu člověk mávne rukou nad věcí co se ztratila z očí - i když ten M-panel není tabulka čokolády - co by bylo velmi zajímaví vědět je jestli se vrátil původní výrobek nebo jiné S/N.

Jinak ta reklamace Honeycond berabů dopadla ve finále dobře pokud to chápu dobře
 

www.highinthesky.cz   13. 4. 2021 / 16:37
DarrianCZE
Ano, no.. dopadla tak napůl úspěšně, protože je musím koupit dráž jinde. Ano, chápu, že kdybych třeba počkal ten týden, tak bych měl doma náhradní kus, ale po těchto slibech už se na jeho slovo prostě odmítám spolehnout.

A co se týče M-Panelu, tak jsem zapomněl zmínit, že kamarád to u něj co měsíc urgoval. Bez reakce. Takže to, že to někde zapomenul prostě neakceptuju.
 

www.highinthesky.cz   13. 4. 2021 / 16:48
DarrianCZE
Nemluvě o tom, že i tak během procesu se mnou porušil zákon lživým datem na reklamačním protokolu.
 

www.highinthesky.cz   13. 4. 2021 / 17:02
ulitej
Tak potom má reakce M-Panel nebyla správná , ale né mojí vinou a berany jsi vyšeřil tak jak píšeš.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ