Ahoj, ještě dotaz ohledně sníženému FPS při pojíždění s dopravákem po zemi. Jinak FPS je v pohodě, ale po zemi se mi to začalo sekat. Co určitě doporučíte z následujícího seznamu od AI. Díky moc za pomoc.
Snížení FPS během pojíždění po zemi v Microsoft Flight Simulatoru (MSFS 2020) může být způsobeno různými faktory. Mezi hlavní oblasti, které mohou ovlivnit výkon, patří detaily terénu, stíny, nasvícení a počet objektů v okolí. Níže jsou uvedeny konkrétní nastavení, která můžete upravit pro zlepšení výkonu během pojíždění:
Terrain Level of Detail (LOD):
Toto nastavení ovlivňuje úroveň detailů na zemi a v okolí letadel. Snižte hodnotu tohoto nastavení (např. z 200 na 100 nebo nižší), abyste snížili zatížení GPU a CPU při pojíždění.
Buildings & Trees:
Snižte úroveň detailů budov a stromů. Vysoké detaily mohou způsobovat větší nároky na zpracování scenerie, zejména na letištích.
Texture Resolution:
Textury letiště, ranvejí a objektů na zemi mohou způsobovat propady výkonu. Zkuste snížit rozlišení textur na „Medium“ nebo „Low“.
Shadows (Stíny):
Stíny objektů na zemi jsou velmi náročné na výkon, především v hustých oblastech letišť. Snižte nebo vypněte stíny (Terrain Shadows, Object Shadows) a Ambient Occlusion.
Anisotropic Filtering:
Toto nastavení zlepšuje kvalitu textur na velké vzdálenosti, což však může být náročné na výkon během pojíždění. Zkuste nastavit tuto volbu na „4x“ nebo „2x“.
Trafik (AI Traffic):
Snižte množství AI provozu (letadla, vozidla, lodě) nebo ho zcela vypněte. AI letadla a vozidla na zemi mohou výrazně zatížit výkon při pojíždění na letišti.
Airport Vehicles & Ground Crew Density:
Toto nastavení kontroluje počet pozemních vozidel a personálu na letišti. Snížení této hodnoty může zlepšit FPS na zemi.
Reflections (Odrazy):
Reflections a Water Waves mohou způsobit zhoršení výkonu v blízkosti vodních ploch nebo mokrého povrchu ranvejí. Zkuste snížit tyto parametry na „Low“ nebo je vypnout.
V-Sync:
Pokud máte zapnutý V-Sync, zkuste ho vypnout nebo nastavit na adaptivní režim. To může pomoci při nestabilním FPS.
Object Level of Detail:
Tento parametr řídí detaily objektů na letišti. Snížením této hodnoty můžete snížit zatížení grafické karty při pojíždění.
Vyzkoušejte tyto úpravy a zjistěte, která z nich má největší vliv na výkon na zemi. Zkuste také nastavit předvolbu grafiky na „High“ místo „Ultra“, pokud máte nastavené vše na maximální detaily, což může přinést stabilnější FPS během pojíždění a vzletu. |
|