FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 17. 5. 2025, svátek má Aneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Odpovídač KT76C vs odpovídač s enkondéry Jeden příspěvek | Celý strom
Odpovídač KT76C vs odpovídač s enkondéry   16. 5. 2025 / 14:05
ulitej
Tentokrát jdu s dotazem a né s jedním tak snad to nějak zvládnu srozumitelně vysvětlit.
Na discordu se objevila jedna konstrukce odpovídače KT76C od stejného autora jak toho AP tip KAP140 o které jsem se zmínil nedávno.
Protože mě to trochu dost zaujalo tak jsem se nějak snažil něco vymyslet pro případné ulehčení domácí stavby a když jsem se dostal do stavu zkoušení tak se objevila má neznalost.

V první řadě musím informovat , že tento doplněk byl koncipován ve vztahu k letadlu WB C172.

Vypadá to že HW odpovídač docela dobře zpracovává data a zobrazuje je na OLED displeji i z letadel vybavených rotačními enkondéry v odpovídači. Zkusil jsem i letadlo s G1000 a také se mi to správně zobrazilo.
No co ovšem nevím jestli letadla vybavená těmi rotačními odpovídači nebo G1000 přijala změnu kodu
protože na jejich palubkách nedošlo ke změně.
Kdysi když fungovaly staré programi na síti IVAO tak jsem byl schopen si ten kód odpovídače a jeho změnu ověřit sledováním situace na síti což v současnosti už neumím.
Přiložím sem i foto střev toho odpovídače, kde je stav dle přepínače TST - SBY - ALT za kvalitu fota se raději předem omlouvám.

Přidám doplňující otázku - v našem prostoru při aktivaci tlačítka VFR je kód 7000 ? za louží je 1200 ? to jen že autor je odtamtuď a tak mě zarazilo, že to takto naprogramoval pro nás
47540 B / 750 x 519 / 014 KT76C pérák.JPG
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ