|  |  | Terrain/Object LOD z 175 → 150 (MSFS) 7. 7. 2025 / 23:00 | |
|  | Ahoj, kvůli lepším FPS jsem snížil Terrain Level of Detail z 175 na 150 a Objects Level of Detail taky z 175 na 150. Je podle vás hodnota 150 výrazný rozdíl? Díky. |
| |
|
 |  |  | Terrain/Object LOD z 175 → 150 (MSFS) 9. 7. 2025 / 11:47 | |
|  | To seš takovej hňup že ten rozdíl nepoznáš sám?  |
| |
|
 |  |  |  | Terrain/Object LOD z 175 → 150 (MSFS) 9. 7. 2025 / 17:21 | |
|  | Protože to právě nepoznám nevidím v tom rozdíl proto se ptám ... |
| |
|
 |  |  |  |  | Terrain/Object LOD z 175 → 150 (MSFS) 9. 7. 2025 / 17:32 | |
|  | Takže AI mě vyprovokovala o odpovědi kvůli této informaci (V počítačové grafice znamená zkratka LOD (Level of Detail) neboli úroveň detailu způsob zjednodušení 3D modelů pro efektivnější vykreslování, zejména ve vzdálenějších objektech. Vyšší LOD znamená více detailů a větší hardwarovou náročnost, zatímco nižší LOD znamená méně detailů a rychlejší vykreslování)
Docela jsem se těšil jak ti znalci odpoví a bude to jednoduše vysvětleno na co se třeba máš zaměřit a třeba, že taková změna se projeví v nějaké xx vzdálenosti. |
| |
|
|