FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 14. 7. 2025, svátek má Karolína Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Terrain/Object LOD z 175 → 150 (MSFS) Jeden příspěvek | Celý strom
Terrain/Object LOD z 175 → 150 (MSFS)   7. 7. 2025 / 23:00
A320
Ahoj, kvůli lepším FPS jsem snížil Terrain Level of Detail z 175 na 150 a Objects Level of Detail taky z 175 na 150. Je podle vás hodnota 150 výrazný rozdíl? Díky.
 

Terrain/Object LOD z 175 → 150 (MSFS)   9. 7. 2025 / 11:47
Charles   
To seš takovej hňup že ten rozdíl nepoznáš sám?
 

Terrain/Object LOD z 175 → 150 (MSFS)   9. 7. 2025 / 17:21
A320
Protože to právě nepoznám nevidím v tom rozdíl proto se ptám ...
 

Terrain/Object LOD z 175 → 150 (MSFS)   9. 7. 2025 / 17:32
ulitej
Takže AI mě vyprovokovala o odpovědi kvůli této informaci (V počítačové grafice znamená zkratka LOD (Level of Detail) neboli úroveň detailu způsob zjednodušení 3D modelů pro efektivnější vykreslování, zejména ve vzdálenějších objektech. Vyšší LOD znamená více detailů a větší hardwarovou náročnost, zatímco nižší LOD znamená méně detailů a rychlejší vykreslování)
Docela jsem se těšil jak ti znalci odpoví a bude to jednoduše vysvětleno na co se třeba máš zaměřit a třeba, že taková změna se projeví v nějaké xx vzdálenosti.
 

Terrain/Object LOD z 175 → 150 (MSFS)   12. 7. 2025 / 14:09
nettopyr
Už jsem to sem jednou dával https://www.youtube.com/watch?v=NOPUpKU8i9s
 

Terrain/Object LOD z 175 → 150 (MSFS)   12. 7. 2025 / 17:44
A320
Díky to vypadá pěkně. Snad to platí i na 2020. Jinak ať mi pak nikdo neříká, že jsem hňup, když ten rozdíl je fakt v uvedeném případě minimální.

Díky za odkaz!
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ