|  |  | Havárie při vytlačování 10. 6. 2005 / 11:03 | |
|  | Někdy se mi stane, že se při zahájení vytlačování spuštného z okna Ivap (tedy ne klávesou zkratkou) letadlo místo couvání rozjede dopředu, vzepne se a následně zaboří čumákem do země. Kde mohu hledat chybu? |
| |
|
 |  |  | Re: Havárie při vytlačování 10. 6. 2005 / 11:13 | |
|  | Tak to dělej přes klávesovou zkratkou samotného simu. Shift+P a pak buď 1 nebo 2 do patřičného směru. |
| |
|
 |  |  | Re: Havárie při vytlačování 10. 6. 2005 / 11:20 | |
|  | Je to dost nespolehlivý. Může tobýt parkovací brzdou - ta se musí uvolnit dřív než začneš nastavovat vytlačování na IVAPU. Nebo taky když nejsou úplně stažený motory. Úplně přesně jsem na to nikdy nepřišel tak to radši nepoužívám. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Havárie při vytlačování 10. 6. 2005 / 12:14 | |
|  | Děkuji. Dodatečně si uvědomuji,že to skutečně často dělá například Beecraft King, který má i zcela stažené otáčky dost vysoké. Což mě vede k dalšímu dotazu. Například Avro Lancaster má volnoběžné otáčky naopak příliš nízké, na volnoběh motory spolehlivě zhasnou. Je možné někde nějakým způsobem tyto minimální otáčky nastavit na nižší nebo vyšší hodnoty (i bez znalosti programování)? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Havárie při vytlačování 10. 6. 2005 / 13:39 | |
|  | Jenom tak pro informaci. Vytlacovani by se spravne melo provadet s vypnutymi motory a nahazovat by se meli az po vytlaceni. Alespon takhle to plati pro LKPR. Dale nechapu proc vytlacovat letadlo velikosti Beechcraft King, kterej vetsinou parkuje na GA apronu. |
| |
|
|