To letadlo je prostě "dolítaný", t.j. prošla životnost buď na hodiny nebo na přistání nebo na všechno. Každé letadlo má stanovenu životnost, která se ve většině případů protahuje, ale nejde to donekonečna. Ruský stroje navíc používaly důsledně režim "podle hodin" a ne "podle stavu", což vulgárně řečeno znamená, že nikoho v podstatě nezajímalo, jestli tam je nebo není díra, ale kolik má nalétáno v papírech ..
Mimochodem, mně by nevadilo skončit jako restaurace, je to ten o hodně lepší případ ...
Konkrétně toto IL-14 je 50 let staré a nebylo již uschopnitelné podle ruských předpisů, takže letí pod nějakou jinou registrací. Pro IFR už vůbec, takže letí VFR.
Jinak celá diskuse je už akademická, neboť mezipřistání v LKPR je podle PLANESů zrušeno a může to změnit jen počasí nebo vyšší moc ( což oboje bych ale nepodceňoval a čekal za plotem ... )
PavelS |
|