FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Autoland s DF737 Jeden příspěvek | Celý strom
Autoland s DF737   9. 9. 2002 / 07:45Petr -mamu- Ondra
Panove nemohli byste vy, kterym se autoland s DF737 dari, sepsat nejaky kratky tutorialek. Vim ze v manualu je to popsany, ale ja uz se snazim 14 dni a porad bez vysledku. Vsechno probiha podle manualu, ale konecne podrovnani se nekona. Letadlo to pichne nosem do drahy.
 

Re: Autoland s DF737   9. 9. 2002 / 08:31Luděk Ch.
Takvá "drobnost", ale velmi důležitá, máš správnou rychlost a klapky podle množství paliva v nádržích? Já jsem měl problém s tím, že letadlo nebylo schopno sledovat sestupnou rovinu GS a klesalo moc rychle a autopilot to nedotáhl ani k letišti. Nakonec jsem zjistil, že je potřeba při větším množství paliva mít klapky na 40 a menším jen na 30. Doporučuji mít jen tolik paliva, aby při přistání zbývalo v nádržích maximálně! 20% paliva. Dřív jsem byl zvyklý na defaultní 737 u té je to vpodstatě jedno. Z toho je vidět, že defaultní boeingy jsou ve FS2002 opravdu jen pro legraci. Ahoj, Luděk.
 

Re: Re: Autoland s DF737   9. 9. 2002 / 13:23Honza
a dalsi drobnost, oni to i v tom manualu a vsude
pisou...autoland NEJDE vicemene, to letadlo proste
nepodrovna. treba projectairbus ten autolanduje...
DF je krasnej a nej kokpit po PIC767, ale ten
autoland je nejaky dojebany..

a navic vubec nevydavaji patche na to..
uz sem nasel nekolik chyb, hlavne na PFD a zobrazovani rezimu..tr.po RETARD nasleduje ARM mod
jen velmi zridka, pripust proste neda uplny
volnobeh..atd..

Honza
 

Re: Re: Re: Autoland s DF737   9. 9. 2002 / 13:29Vita Zenisek
To je zajimavy. Me to podrovnava. Sice to neni takove mekoucke, jako kdyz pristavam ruco, ale pristane...
 

Re: Re: Re: Autoland s DF737   10. 9. 2002 / 12:11Alexandr Kouba
Vyližmi ty vylízanče. Ty si určitě čech ty zamrdanče.
Hovada ste tady všichni.
 

Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   10. 9. 2002 / 12:27A.J.Scandall
Čtyři hrubé chyby v gramatice a jedna v interpunkci v tak krátkém elaborátu. Chodil jsi do školy?
 

Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   10. 9. 2002 / 12:45
Předpokládám, že čechů (a počítám mezi ně i moraváky, sám jsem z Brna) je tady většina. A ty jsi CO? (záměrně se neptám kdo!)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   10. 9. 2002 / 14:10
Charlie   
Taky poznámka, při autolandu musí bít obě NAV frekvence na stejné hodnotě a musí být zapnutý i druhý kanál autopilota.....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   10. 9. 2002 / 15:27Luděk Ch.
No, teoreticky by měly být zapnuty oba autopiloty, ale popravdě to nemá na průběh autolandu v simulátoru žádný vliv, jen se rozsvítí jedna kontrolka navíc
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   10. 9. 2002 / 17:07V.Veverka
Autoland vicemene chodi, ale neni preci nad to vzit to do teplejch, ne?
 

Re: Autoland s DF737   11. 9. 2002 / 08:53Petr -mamu- Ondra
Diky vsem. Udelal jsem zasadni chybu. Ono mi to autolendovalo, ale ja jsme to nepovazoval za autoland, protoze jsem nevidel zadne podrovnani. Pripadalo mi to ze letadlo leze dolu po ILS a zabrzdi ho az draha. No a oni to autori asi tak zamysleli coby autoland.
No nic, diky vsem, zkusil jsem to a nadale budu podrovnavat rucne )
Jeste jednou diky za odpovedi

-mamu-
 

Re: Re: Autoland s DF737   11. 9. 2002 / 12:21Marek Mincbergr
Ono to ve FS2000 podrovnavalo primo ukazkove. Ale po patchi na 2002 to uz nedela. V readme k patchi najdes i duvody proc.

Marek
 

Re: Re: Re: Autoland s DF737   11. 9. 2002 / 13:28Luděk Ch.
Mimochodem, ve FS2000 podrovnávaly letadla všechny a to nepodrovnání je opravdu problém samotného FS2002. Ale např. komerční A320PRO alespoň nějak podrovnává, asi je to tím, že je autopilot řešen externě.
 

Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   11. 9. 2002 / 14:18Petr -mamu- Ondra
OK readme k patch jsem jeste necetl. Podivam se. Na co je ale potreba druhy NAV kanal ?

-mamu-
 

Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   12. 9. 2002 / 08:15Marek Mincbergr
NAV2 je na ILS approach CAT III to jest Autoland. Jsou přesně specifikovaný pomínky, za jakejch může být mašina, pilot a dráha dělat CAT III. Jednou z nich jsou běžící a zapojený zálohy všech důležitejch systémů, včetně NAV přijímače.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   12. 9. 2002 / 08:35Petr -mamu- Ondra
Aha Diky. O zalohach systemu jsem vedel, ale nejak jsem si to nespojil s timhle. Myslel jsem ze pres NAV2 bezi nejake dalsi informace podporujici podrovnani a autoland. )) Ted je to jasne ))

-mamu-
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   12. 9. 2002 / 09:27Martin Kostal
Takze aby aspon co nejlepe pristaval DF737, tak je dobre mit na NAV2 taky ILS frekvenci ???
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   12. 9. 2002 / 10:03Luděk Ch.
Co se týče GA737-400 a FS2002, tak je to úplně jedno, letadlo se chová naprosto stejně. Projeví se to jen tím, že svítí kontrolky obou autpilotů. Na průběh přistání to nemá vliv.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   12. 9. 2002 / 11:16Marek Mincbergr
V FS2002 je to jedno, díky FS2002. Ve FS2000 to ale jednoi nebylo. S jedním kanálem to zabořil příďákem do prahu dráhy a s dvěma pěkně slušně podrovnal...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   12. 9. 2002 / 11:50Martin Kostal
A to ksakru nemuze Mrkvosoft naprogramovat nejakej patch ???

Ja se jim divim ze na to kaslou.
Zaroven se nedivim - vzdyt co, hra se prodava - penizky se sypou, tak co bychom se s tim (pardon) "srali" .........
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   12. 9. 2002 / 12:56Petr -mamu- Ondra
Tak hergot ma druhy autopilot a NAV2 nejakou jinou funkci nez byt zalozni ??????

-mamu-
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   12. 9. 2002 / 13:19Luděk Ch.
Nemá, je to jen bezpečnostní záloha v reálném letadle. Ve FS2002 je to úplně jedno, jestli máš nastaven i NAV2 + autopilot 2.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   12. 9. 2002 / 14:30Vita Zenisek
Ja myslim ze ma. V manualu pisou, ze je NUTNE mit naladenou stejnou freq. na obou NAV a zapnute OBA autopiloty. Mimochodem AP u DF737 je tez programovan externe. A pokud ten druje nezapnes, tak se na prahu drahy rozplacnes. Pokud zapnes i druhy AP, objevi se ti as v 50 ft na EHSI napis FLARE (podrovnani) a letadlo sedne.
Pochopitelne u default letadla je to jedno. Vi snad nekdo jak u default 737 zapnout druheho AP?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737   12. 9. 2002 / 17:49Luděk Ch.
V Manuálu to píšou proto, že to odpovídá reálnému B737. Ale ve FS2002 s GA737-400 jsem to zkoušel s jedním i oběma autopiloty bez jakéhokoliv rozdílu v průběhu přistání a to samé i u A320Pro. Opravdu se mi to projevuje jen počtem rozsvícených kontrolek
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ