|  |  | | FSHost - problemy po testovani 16. 9. 2002 / 15:34 | David Dosoudil |
|  | Zdravím, hlavně Sváťu...
podle LOGu se během víkendu občas připojilo pár lidí, sám jsem strávil aktivně cca 2 hodiny + zhruba 2-3 postáváním na apronu Njevyšší počet současně připojených jsem zaznamenal 3. A teď ty problémy:
1.) Všechny okolní letadla se zobrazují stejně jako to moje. Pokud není možnost něco přehodit v nějakým INI nebo CFG, tak to bude asi blbý, protože tohle normalní Multiplayer zvládá (a VATSIM/IVAO přes CSL berličku nebo pokud mám danej addon tak stejně jako multiplayer). ATRko vznášející se jako Huey není to pravé ořechové Nebo zkusit kontaktovat autora.
2.) Jednou mě to vykoplo a to jsem tam byl sám - může to být samozřejmě mým připojením (UPC kabelovka 128/96), ale to vypadalo OK. Možná to má souvislost s následujícím bodem:
3.) Z nějakýho důvodu generuje i připojení jako client hodně velkou zátěž linky. Nejhorší na tom bylo, že ping z cca 60-80ms vyletěl na 2000 - 3000, což je napováženou. Ze stejného důvodu nešlo občas vůbec adminovat nebo posílat příkazy FShostu. Nemohlo to být taky třeba tím, že by to nadměrně zatěžovalo mašinu s FSHostem ? Nemáš Sváťo něco podezřelýho v systémovým LOGu ?
4.) Občas se připojil nový pilot, prošla i hláška, ale nikde nikdo, i když např. zvuk byl slyšet.
Suma sumárum, není to zatím úplně ono, budem to muset nějak dopilovat.
D. |
| |
|
 |  |  | | Re: FSHost - problemy po testovani 16. 9. 2002 / 16:28 | Luděk Ch. |
|  | | K problému se zobrazovaným typem letadla, nemůže to být způsobeno tím, že připojený letec nemá v nastavení multiplayeru FS2002 aktivováno: "receive detailed aircraft information" a "send detailed aircraft information"? Že by potom FS přiřadil model nějakého letadla, který ho zrovna napadne. Včera jsem byl přes váš server v LKTB s Bellem UH-1 a na stojánce stál úplně stejný se značkou CSA(číslo přesně nevím) a nezdá se mi, že by měl shodou okolností úplně stejný model. Toto se mi stává občas i když se připojím přes MS Gaming zone, např. se nad letištěm vznáší 747 a podobné nesmysly. Možná je to blbost, ale jinak nevím, k čemu toto nastavení slouží. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: FSHost - problemy po testovani 17. 9. 2002 / 09:41 | David Dosoudil |
|  | Zrovna ten CSA na kterýho koukals to měl zcela jistě nastavený Začínám mít neblahý pocit, že ze účelem snížení přenosu dat se tahle nepodstatná záležitost vypouští a že FShost je jakýmsi vykuchancem ze Zone. To nastavení samozřejmě slouží k tomu, abys viděl správně letadlo ostatních hráčů... |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: FSHost - problemy po testovani 17. 9. 2002 / 10:38 | Luděk Ch. |
|  | | Taky si myslím, že to nastavení tam je z důvodu menšího objemu dat pro lidi na pomalejších linkách. Ale nevím proč modely letadla neodpovídají, když to mají oba zapnuté. Jedině, že by FShost svévolně tyto data nepřeposílal. A taky tam v ten den byl někdo s KingAirem 350 a jeho poloha se mi aktualizovala asi po 2 sekundách, takže to byly šílené skoky. Nevím, jestli byl problém u něj nebo FShostu. Já jsem na UPC128, takže tam snad problém není. Ale opakuji, že problémy se zobrazeným typem letadla mívám i přes MSN Gamingzone. |
| |
|
|