|  |  | | Autoland 16. 9. 2002 / 18:10 | grag |
|  | Ani povídání o autolandu před několika dny mi nepomohlo vyřešit malý problém. Autoland někdy funguje perfektně a někdy se srovná do osy, ale vůbec nechytne glide a pokračuje ve stejné výšce. V obou případech mám všechno nastaveno stejně (na 95%). Poraďte jestli někoho z vás něco napadne.
Dík |
| |
|
 |  |  | | Re: Autoland 17. 9. 2002 / 09:41 | Vita Zenisek |
|  | Napadne. Aby chytil GS, je potreba jeste nastavit vysku na MCP. Jestli ma Ruzyn 1240 ft, nastav 1000 a bud bdely....
Protoze nechas-li na MCP nastavene treba 4000, bude ti v nich suse pokracovat. Nevim jestli je to dobre podle realu, ale muzu se zeptat.... |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Autoland 17. 9. 2002 / 10:52 | Luděk Ch. |
|  | | Je nutné!!! mít výškoměr nastaven podle aktuálního tlaku, který ti udá ATC nebo ATIS a přibližovat se se zapnutým autopilotem asi 2000ft nad zemí, což pro Ruzyň znamená, že autopilot a výškoměr musí ukazovat hodnotu 3200ft nad hladinou moře. Srovnán do kurzu dráhy by jsi měl být už 10mil před prahem dráhy a pak není možné, aby při protnutí GS letadlo nezačalo klesat. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Autoland 17. 9. 2002 / 11:58 | Vita Zenisek |
|  | | To s tim vyskomerem nutne neni. Ja se priblizuju na 4000 dle grafu a funguje mi to take. Pokud ovsem prenastavim vysku na MCP (mluvim o DF737, ne o defaultnim B737 od MS) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Autoland 17. 9. 2002 / 12:32 | Luděk Ch. |
|  | | Jednoduše řečeno, výškoměr musí být nastaven tak, aby po přistání ukazoval nadmořskou výšku letiště dle mapy a ne nulu! Potom by neměl být problém. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Autoland 17. 9. 2002 / 12:35 | A.J.Scandall |
|  | | Já jen tak rejpnu - s tím, abys musel před nalítnutím GS snižovat na MCP výšku, jsem se nesetkal ani na DF737, ani v praxi. Netvrdím, že všechny autopiloty na světě mají stejnou logiku činnosti,ale některý principy by měly obecně fungovat všude stejně a zrovna tenhle bych řekl, že bude mít obecnou platnost. I když na druhý straně jsem se nedávno třeba dozvěděl, že si provozovatel může u Boeinga objednat, že mu autopilot v módu APP začne sledovat GS, i když není usazenej v LOC(!!!) Spíš se zaměř, jestli omylem místo APP nearmuješ VORLOC. |
| |
|
 |  |  | | Re: Autoland 17. 9. 2002 / 13:11 | Fous |
|  | | Za prve,nemusis mit zapnuty oba autopiloty(autoland),aby ti ho chytnul.na ruzyni---do LOC chod z 12 majle na 4000 a zmackni APP ne -LOC protoze to by ti pak ten glide nechytnul---samozrejme naladenej ILS(109.1 pro 24)---proste nesmis byt nad glidem kdyz mackas APP-nechyti ho.....THAT IS ALL |
| |
|
|