Výška na přistání se určuje podle tzv. výšky pro rozhodnutí. Tak je na každym latišti díky terénu a ILS paprsku jiná. Je tu ale všeobecný pravidlo (vim to z vlastní reálný zkušenosti), že optimální výška pro přistání je taková, když po 3 okruhový zatáčce vidíš letište v úhlu 45° a máš ho na 10, případně na 2 hodinách. Další zásadou bezpečný výšky pro přistání je neklesnout pod 50m u větroňů a 400m u dopravních letadel ve 4. okruhové zatáčce. PAk budeš mít optimální výšku na přistání. Jesliže jdeš ale přímo (direct landing), tak se musíš řídit podle světel na dráze musíš mít vždy buď jedno červený a bíly, nebo 2červený a 2 bílý, pak je to akorát. Čím víc červených, tim hůř. Čím víc bílých, tak tim jseš vejš. A když ani tohle nepomůže, tak musíš zapojit odhad.