| | | Tvorba fototextur - neustaly problem. 18. 9. 2002 / 10:31 | Petr -mamu- Ondra |
| | Prosel jsem spoustu tutorialu a presto mi neni furt (porad ) jasny vypocet NumOfCellsPerLine, NumOfLines, CellXDimensionDeg, CellYDimensionDeg.
Muze prosim nekdo jasne napsat vzorec, jak se tyhle polozky vypocitaji kdyz znam: LAT LON leveho horniho bodu bitmapy, rozmer bitmapy v pixlech a rozmer uzemi ktere pokryva ? Predem moc dekuji.
-mamu- |
| |
|
| | | Re: Tvorba fototextur - neustaly problem. 18. 9. 2002 / 17:48 | |
| | NumOfCellsPerLine a NumOfLines je rozmer zdrojove fotky v pixlech, u tech CellDimensionsDeg (velikost bunky ve stupnich) je mozne u fotky velikosti do nekolika desitek kilometru zjednodusit celou vec tak, ze se zanedba zbihavost poledniku a vyklenuti rovnobezek a proste se prepocte rozmer pixlu v m/pix na stredove uhly (od stredu Zeme) ve stupnich na jeden pixl zdrojove fotky. Metr byl puvodne kdysi davno definovan jako desetimiliontina ctvrtpoledniku, takze 10000000 m odpovidalo 90 stupnum zemepisne sirky. V SDKckach je uvedeno, ze MSFS od verze 2000 pouziva WGS84, kde ma ctvrtpolednik 10018863 m.
Priklad: fotka se zemepisnou sirkou stredu 49,8 stupnu ma rozliseni 2,5 m/pix, pak je priblizne
CellXDimensionDeg = (2,5 * 90) / (10 018 863 * cos(49,8))
CellYDimensionDeg = (2,5 * 90) / 10 018 863
Huuh, snad jsem to moc nezamlzil?
Vlada Stoje |
| |
|
| | | | Re: Re: Tvorba fototextur - neustaly problem. 18. 9. 2002 / 20:13 | |
| | Ne, vubec jsi to nezamlzil. Je to presne ta informace, kterou jsem potreboval! Moc, moc diky!
-mamu-
|
| |
|
|