RXP 530 a 430 vzhledem k tomu ze se jedna o 100% simulovanou vec pomoci oficialniho Garmin traineru pouziva i datovou zakladnu techto traineru.
Dobra zprava je ze data v techto trainerech jsou defacto 100% schodna s default navdaty z krabicove FSky (je tam nejaky mega-prehistorycky AIRAC cycle (stejne jako v default FS9)). Takze pro letani offline a s AI-ATC je to docela dobre pouzitelne.
Spatna zprava je, ze vzhledem k tomu ze jako zaklad se pouziva Garmin trainer a jeho datova zakladna tak neni mozne nahrat do jednotky novejsi AIRAC cyclus (pokud nemas realnou 530 nebo 430 a nemas novy DAT soubor s navdaty). Coz z teto jinak skvele veci dela pouze nastroj pro ziskani rychleho prehledu a bezvadne se na tom clovek nauci ty potvurky pouzivat.
Na oficialnim foru RXP sem s vyvojarema vedl docela rozsahle debaty na tema rozsiritelnosti jejich produktu o podporu AIRACu... Marne... Docela to chapu u tech Garminu ktere jsou omezene trainerem, ale moc to nechapu u Jetline avioniky a u Apolla protoze tyhle pouzivaj vlastni databaze...
Dobra vec je ze do vsech vyse uvdenych produktu od RXP jde nahrat custom waypointy. Do Jetline a Apolla pomoci user waypoint souboru a v garminech si muzes vlastni body vytvorit pomoci funkci ktere ta GPSka primo obsahuje... Je to ale chaba zaplata...
Co se tyka SIDu a STARu... situace je naprosto totozna...