| | | Airportr a EOD 25. 9. 2002 / 08:58 | Karel |
| | Muzete mi nekdo poradit proc pri kompilaci v Aiportu nekdy hlasi chybu jednoduchy API soubor,ktery jsem predtim udelal v EOD.Nedovedu si to vysvetlit. Nektere jdou a jine ne. Delane jsou stejne.
Druha otazka se tyka problemu, ze neumim v EOD udelat abyz mi to menilo sezoni textury. V adresari,ktery jsem si zvolil mam onu texturu napr: komin.bmp a komin_lm.bmp a nic . Ve dne je textura stejna jako v noci. A jakou texturu FS zobrazuje v zime a v noci,_wi nebo _lm.Dik |
| |
|
| | | Re: Airportr a EOD 25. 9. 2002 / 10:23 | Marky Parky / web |
| | Dej si pozuor na jednu vec a to je mit dva body v jednom miste - pak API blbne....
V posledni verzi eodu urcite bzlo yaskrtavatko na jednotlive sezonz. Kdzbzs ho nenasel, najdi si v .API souboru funkci LoadBitmap() a prametrama ji tam nastrkej.
Co se tyka zimi tak zimabez snehu dne je _wi, zima se snehem den je _hw a jakakoliv zima v noci je _lm
|
| |
|
| | | | Re: Re: Airportr a EOD 25. 9. 2002 / 21:50 | |
| | Diky,zaskrtavatko na sezony tam v EOD mam ,ale jsou zasedly a nejdou zaskrtnout. Jinak na ten problem s Api jsem uz prisel. Api nesmi miti jmeno delsi nez 8 znaku ) Jak proste,ale ze jsem se s tim natrapil..
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Airportr a EOD 25. 9. 2002 / 23:18 | Dalibor / web |
| | Když už jste u tohoto tématu, já mám jiný problém, s objekty vytvářenými v EOD nemůžu v Airportu ani scenery designeru rotovat, zkoušel jsem už všechno možný jak v EOD tak i v obou programech a nic můžu určit ůhel otočení jak chci, ale neotočí se, řeším to tím, že se vrátím do EOD objekt pootočím jak potřebuji a znova uložím, ale takhle to přece nemá fungovat, ne? Takhle ty Dukovany nedokončím ani do Vánoc. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Airportr a EOD 26. 9. 2002 / 08:43 | Marky Parky / web |
| | Mno mne vesele rotovat jdou )) At mam jakoukoliv APInu, svoji, nebo importovanou, v Airportu v Object properties zmenim rotaci a on se mi otoci.
Jinak uz mas hotove veze?? A vis ze jsou navrzene tak, ze jdou udelat ze samych "rovnych" polygonu?? presneji ze ty polygony ze kterych je skladas mohou byt od zeme az nahoru usecky a nemusi byt prohnute )
Dneska z toho jdu psat zapocet....
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Airportr a EOD 26. 9. 2002 / 15:25 | Petr Olšák |
| | Jo hyperboloid je to prece, tohle si pamatuju jeste z prvaku. Chladici veze bylo jediny rozumny vyuziti tohodle patvaru |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Airportr a EOD 26. 9. 2002 / 15:25 | Petr Olšák |
| | Jo hyperboloid je to prece, tohle si pamatuju jeste z prvaku. Chladici veze bylo jediny rozumny vyuziti tohodle patvaru |
| |
|
|