| | | VFR ČR - SShot z vývoje 25. 9. 2002 / 22:29 | Marky Parky / web |
| | SShot z nové verze VFR ČR, která obsahuje i silnice a vodní toky a dále také autoautogenové domky a stromky..
Prosim pripominky ..... je to zatim mala oblast asi 1024x1024 pixelu, tak abyste mi to dyztak schvalili a ja se mohl vrhnout na cely ctverec 7.
|
|
| |
|
| | | Re: VFR ČR - SShot z vývoje 26. 9. 2002 / 07:55 | OK-PKU |
| | Takový malý dotaz: Dá se udělat les tak jak je například ve scenérii LKTC?? Že by to možná vypadalo líp.. |
| |
|
| | | | Re: Re: VFR ČR - SShot z vývoje 26. 9. 2002 / 08:39 | Marky Parky / web |
| | Ve scenerii se samozrejme udelat da. Ale v terenu nevim nevim - mozna by byla nejaka moznost pomoci noveho ground texture polygon SDK, ale nejsem si jisty. Rozhodne to ale neni pripad VFR CR.
Jinak zkusim vecer nebo zitra dodat dalsi lepsi screenshoty, protoze oblast se silnicemi a domky stale rozsiruju a pomalu se blizim k Slanemu, ktere je prece jen o kus identifikovatelnejsi....
|
| |
|
| | | Re: VFR ČR - SShot z vývoje 26. 9. 2002 / 10:10 | |
| | Ahoj. Silnice a řeky jsou přesně takové jaké jsem si vždycky přál. Myslím že je tak můžeš nechat. Domečky jsou OK, ale mohlo by jich být víc. Co se týče stromečků, tak mi připadá, jako bys s nima šetřil. Je mi jasné, že pro zachování rozumných FPS je to nutné, ale takhle to vypadá dost prázdně. Hlavně na jednolitě zelených oblastech. Taky bych řádně přitlačil. Jinak je to super. Zkus udělat shoty ze stejných oblastí jako jsi dělal předtím (ukázka domečků a stromečků tady na fóru). Pro porovnání ... Měj se a hodně sil při dokončování. Už teď to stojí za to .... |
| |
|
| | | Re: VFR ČR - SShot z vývoje 26. 9. 2002 / 10:27 | Vita Zenisek |
| | Super Marky!
Tak podle toho uz by se dalo letat! Myslim ze je to dobre. Co to dela s FPS? |
| |
|
| | | | Re: Re: VFR ČR - SShot z vývoje 26. 9. 2002 / 14:33 | Marky Parky / web |
| | Tak ted kdyz jste to schvalili, muzu vam prozradit jedno tajemstvi - po procteni cele dokumentace k novemu SDK, vytvoreni jdeducheho BGL s rovnou carou ( asi 14 dni prace ) a pohledu na to, jsem vzal PhotoShop, vzal nastroj cara, nalicoval fototexturu s mapou z geobaze a ono to opravdu vypada lip nez Microsoft.
Co se tyka hustoty stromecku, muzu zkusit jeste trochu pritlacit, ale pak uz bude brzdou engine FSky.
Jo a FPS skoro bezezmen. |
| |
|
|