Dobre, odladim to aby to neslo tak snadno shodit ( testy inteligentnich cisel, okraju fotomapy a pod ) a pak dam na borce demoverzi, sosnete otestujte a kdyz to pude, budu v tom pokracovat.
Momentalne to pracuje asi takhle. Otevre se adresar, ve kterem je scenerie s ortofotomapou ( ale ne v DXT, obycejne bitmapy ). Tlacitky je mozne se presouvat po jednotlivych ctvercich fotomapy a pokud chcete nekam vlozit oblejekt, vyberete ho, nastavite jeho rotaci a date place.
Program upravi prislusne API ( zatim to funguje jen s API kde je volitelna poloha a rotace, nic vic, zbytek mozna casem ), spusti scasm a vysledne .BGL zkopiruje do stejneho adresare. Pokud udelate nejaky objekt ve fixed scale v EODu, tak to je presne ten pripad.
Jak tato vysledna BGL, tak ony APIny je pak samozrejme mozne sdilet, takze moje idea je takova, ze se sdilet budou, a ze timto vytvorime jakysy "advanced autogen" ktery umozni stejnym zpusobem jako mrkvosofti anotator rozstrkat slozitejsi objekty nez jen krychle.
|
|