FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TU144 Jeden příspěvek | Celý strom
TU144   4. 8. 2005 / 10:36
Petlok
1.Jaké, prosím, dělám chyby, že se mi při pokusu o vzlet při sebenším přidání plynu letadlo postaví na zadní ostruhu a prakticky není schopné vzletu (ani po vrácení na příďové kolo potlačením)?
2. Nos má být sklopený jen při pojíždění, nebo po celou dobu vzletu?
Díky za rady. Petr.
   Seznam příspěvků  

Re: TU144   4. 8. 2005 / 11:36
Latom   
ad 2)nos je sklopený po celou dobu než se odlepíš, jak by jsi jinak viděl, od toho se sklápí a to samé při přistání.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 12:03
Petlok
Dík. Nevěděl jsem, jestli to není moc veliký aerodynamický odpor a jestli se pilot neorientuje podle app displeje...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 12:26
OK-Milda (BHA410)   
Přístroje na dráze ... no to fakt nevim, jestli to má tak přesnou avioniku.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 14:39
MaPa   
O sovětské avionice bych nepochyboval, jen jestli bude tak přesná dráha ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 15:08
skyfly
DD
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 16:18
Kachna
Jinak ty motory. Zkus jinak roložit balast, pomaleji brát za páky. Zkus toto: pomalu přidej tak na 40%, až nebudeš mít účinné řízení NLG Pak pomalu přidej. Atd, atd.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 18:16
Petlok
No tak to nevím také . Nejsem skutečný pilot, jsem jen uživatel PC s nulovými zkušenostmi a vědomostmi z reálného provozu ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 18:26
Kachna
Balast= Zatížení. Fs 2004 to umí. Je to v Fuel and payload. Máš tam i označenou polohu těžiště. Když si ubereš palivo v některé nádži, tak usíš trohu rozázet zatížení. Páky na 40%= otáčky nízko tlakého kopresoru. Berou se jako jisty součinitel pro danou hodnotu tahu. Jak poznat neúčinnost pedálů (pokud je třeba nemáš) vem za knipl a když letadlo bude reagovat, tak to osol.
   Seznam příspěvků  

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ