Predám Joystick
15EUR
Predám Joystick, noname, USB, 2 osy + plyn, 7 talčidiel, klobúčik. 100% funkčný, možno niekto ešte využije...
Nejste přihlášen
Dnes je středa 26. 11. 2025, svátek má Artur
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSS - fórum
RSS - novinky
Facebook
Verze pro PDA
Plot jako zy betonu
Jeden příspěvek
|
Celý strom
Plot jako zy betonu
5. 8. 2005 / 06:28
Cesmina
Nevíte, jak by se dal odstranit ten blbej stín z toho plotu - plot vytvořen v GMAXU jako tenkej box s texturou v DTX s alfa kanálem.
Vyhodit ground scenery cast shadows neraďte , to vím, ale to se ztratí všechny stíny
Seznam příspěvků
Re: Plot jako zy betonu
5. 8. 2005 / 06:56
Marky Parky
Když si uvědomíš jak se vykreslují stíny, tak je jasné že jiná cesta nevede.
Seznam příspěvků
Re: Re: Plot jako zy betonu
5. 8. 2005 / 09:16
Filip
No jde, ale musel by dělat tyčky po tyčce
Seznam příspěvků
Re: Re: Re: Plot jako zy betonu
5. 8. 2005 / 09:32
brendon (SVK832)
To by az taky problem nebol ale kolko by potom bolo polygonov. S tym alfa kanalom ma napr. 10pol. a keby robyl po tycke tak by ich mohlo byt 300pol. a to je drobanek velky rozdiel...
Seznam příspěvků
Re: Re: Re: Re: Plot jako zy betonu
5. 8. 2005 / 09:42
Filip
To jo
Seznam příspěvků
Re: Re: Plot jako zy betonu
5. 8. 2005 / 16:56
Cesmina
Ne že bych to netušil, ale za zeptání nic nedáš
Seznam příspěvků
Re: Re: Re: Plot jako zy betonu
7. 8. 2005 / 07:50
Cesmina
Vyřešeno , jak prosté doktore Watsone
v GMAXu se dá pro materiál pletiva opacity 99 % a je po stínu
Seznam příspěvků
O serveru
|
Zveřejňování souborů ke stažení
|
Kontakt
|
© 1999-2025 FlightSim.CZ