|  |  | | Plot jako zy betonu 5. 8. 2005 / 06:28 | |
|  | Nevíte, jak by se dal odstranit ten blbej stín z toho plotu - plot vytvořen v GMAXU jako tenkej box s texturou v DTX s alfa kanálem.
Vyhodit ground scenery cast shadows neraďte , to vím, ale to se ztratí všechny stíny |
|
|
| |
|
 |  |  | | Re: Plot jako zy betonu 5. 8. 2005 / 06:56 | |
|  | | Když si uvědomíš jak se vykreslují stíny, tak je jasné že jiná cesta nevede. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Plot jako zy betonu 5. 8. 2005 / 09:16 | |
|  | No jde, ale musel by dělat tyčky po tyčce  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Plot jako zy betonu 5. 8. 2005 / 09:32 | |
|  | | To by az taky problem nebol ale kolko by potom bolo polygonov. S tym alfa kanalom ma napr. 10pol. a keby robyl po tycke tak by ich mohlo byt 300pol. a to je drobanek velky rozdiel... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Plot jako zy betonu 5. 8. 2005 / 09:42 | |
|  | To jo |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Plot jako zy betonu 5. 8. 2005 / 16:56 | |
|  | Ne že bych to netušil, ale za zeptání nic nedáš  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Plot jako zy betonu 7. 8. 2005 / 07:50 | |
|  | Vyřešeno , jak prosté doktore Watsone
v GMAXu se dá pro materiál pletiva opacity 99 % a je po stínu
|
| |
|
|