Odporucam vsetkym ale hlavne tym co lietaju velke kravy cim myslim vsetko od barona up ;o)
predpokladam ze mensie lietadla budu mat trochu problemy s silnejsim crosswind taxiing ale s tym su obycajne problemy tak ci tak
Není potřeba přidávat pod kotel pro taxi (údajně odpovídá realitě) a je snížená účinnost brzd, takže je potřeba přistávat s rozmyslem, ne rychle a doprostřed dráhy, jinak přestřelíš. To je tak zhruba vše z první zprávy a ve zbytkou jsem zahlídl, že to funguje pouze pro 9.1.
A hlavne tam nekdo reportoval ze sice hezke ze se da pojizdet na Idle thrust coz odpovida operacnim manualum u ruznych typu, ale na druhou stranu je pry pri pouzivani tohoto upraveneho souboru problem pri pojizdeni za crosswindu a s tail-draggery.... Takze radeji si zazalohujte puvodni soubor
he, ved preto som napisal ze je to hlavne pre velke kravy, nez pre male lietadla.
crosswind a male lietadla bola inac vzdy sranda v FS, este ako dne si pametam ako som v FS98 bojoval s s trochu silnejsim fukacikom na lzib v EMB120... pedaly na doraz a aj tak som sa viac podobal na koruhvicku na komine nez na slusne taxujuce lietadlo )))