FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 16. 8. 2025, svátek má Jáchym Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ortofoto g2k4 vs. resample.exe Jeden příspěvek | Celý strom
ortofoto g2k4 vs. resample.exe   23. 8. 2005 / 15:22
anatolij   
Jak funguje resample.exe? Teda přesněji co vytváří a jak to udělat v ground2k4? Jsou to VTP1 polygony? Ty ale zase nejsou podporovány FS2004 a Ground2k4 už je taky neumí tvořit.

Ony totiž u scenérie z resample.exe nevznikají mezery mezi texturami tak jako při použití Ground2k4 a VTP2. (viz obrázek). Ale zase resample.exe generuje jen obdélníkové scenérie, kdežto pomocí Ground2k4 a VTP2 jsou dělat nepravidelné okraje.

Pokud se tu vyskytují autoři ortofotek Prahy a Brna, tak prosím v čem jste to dělali?
img_forumn/r63955_1.jpg (500x295)
 

Re: ortofoto g2k4 vs. resample.exe   23. 8. 2005 / 16:22
Cesmina
resample vytváří textury pro terrain takový ty 011232000223001Su.bmp
z hlediska gnd2k4 vtp2 polygony , jsou čtvercový stejně jako ortofoto v gnd a musí být použity všechny , které vyznačené (nepravidelné) polgony v gnd pokrývají - jinak spadne FS
 

Re: ortofoto g2k4 vs. resample.exe   23. 8. 2005 / 16:28
Marky Parky   
Praha a Brno jsou delane jen pomoci tech BGL z resample exe. Proto nemaji ony mezery. U tak velkych mest "ctvercovost" okraju nevadi. U mesta ktere zabira vseho vsudy 9 ctvercu a pod by to vadilo a proto je nutne se smirit s tim ze v nekterych situacich vznikaji skviry. Reseni - mit na max textury tereu a mipmapy, pak se skviry projevuji mene casto.
 

Re: Re: ortofoto g2k4 vs. resample.exe   23. 8. 2005 / 16:57
anatolij   
Mám v úmyslu udělat poměrně velké orto, tak to asi poskládám z více BGL z resample.exe. Sice nepravidelné okraje z g2k4 by byly fajn, ale škvíry a omezení g2k4 jen na max 127 VTP2 v jednom projektu jsou otravné.
Nevíte jestli je nějaký kompilátor BGLek, který by bral na vstup nějaký zdroják a zcela podle mých nastavení by umisťoval ty LOD13 textury?Bych do toho zdrojáku třeba zadal přesně číslo toho LODu, jméno textury atd. Tím by šly udělat hranaté, ale nepravidelné okraje a lá Praha, ale vše by bylo v jednom jediném BGL.
Když to přeženu, tak bych mohl mít teoreticky otexturovaný jeden LOD13, o dva kilometry bokem další apod. - prostě volnost v umisťování textur (žádné pevně dané obdélníky z resample.exe)
 

Re: Re: Re: ortofoto g2k4 vs. resample.exe   23. 8. 2005 / 17:30
brendon (SVK832)   
Nefrfloc tolko
Ti mas to stastie, ze sa ti to podarilo dostat do FS. Co mne vobec . Podla coho si to robil? Aky navod navod si pouzil?
 

Re: Re: Re: Re: ortofoto g2k4 vs. resample.exe   23. 8. 2005 / 18:02
anatolij   
nic extra složitého na tom není, akorát to chce hodně počítat souřadnice apod (pokud na to nemáš program).
pořešíme přes ICQ (mám ho v profilu)
 

Re: Re: Re: Re: Re: ortofoto g2k4 vs. resample.exe   24. 8. 2005 / 08:35
brendon (SVK832)   
Mas zapnute ICQ?
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ