FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 25. 12. 2025, Boží hod vánoční Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Textures ??? Jeden příspěvek | Celý strom
Textures ???   27. 8. 2005 / 23:08
Svecik
Na fsnordicu se teďka objevily povedený kapacitně zmenšený textury mraků, a to jak 32bit, tak DXT3. Když jsem si stáhnul DXT3 a poté nainstaloval, tak mně FSka spadla, ale když jsem stáhnul a nainstaloval 32bit, tak je všechno v poho. Stejný je to aji v TEXT-O-MATIC, kde se vybírá z DXT3 a z 32 bit textur. No a jelikož nejsem grafik, tak by jsem se chtěl zeptat, jaký je rozdíl mezi 32bit a DXT3 texturama.

P.S.: Hóďte betelnó čučku semhle: http://virtual.planepictures.net

Díky MOC.
   Seznam příspěvků  

Re: Textures ???   28. 8. 2005 / 00:13
xWing   
Myslim ze ak pouzivas DXT3, musis mat zapnutu funkciu "Render to texture"
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Textures ???   28. 8. 2005 / 01:04
Svecik
Diky, ale jaký je v těch dvou rozdíl?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Textures ???   28. 8. 2005 / 07:44
Cesmina
V zásadě 32 bit je nekomprimované 24bitové BMP + 8 bitů alfakanál a DXT3 je 16bitové komprimované BMP + 8bitů alfa , které umí zpracovávat Direct X
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Textures ???   28. 8. 2005 / 09:43
Filip   
řiká se, že 34bit textury jsou hezčí a víc žerou výkon a DXT nejsou tak hezký a nejsou tolik náročný. Nevim co je na tom pravdy
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Textures ???   28. 8. 2005 / 10:07
Cesmina
To je zcela pravda 32 bitová textura má v základu o 8 bitů větší barevnou hloubku a je 5x větší než DXT3 , z čehož plyne vyšší náročnost na počítač
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ