|  |  | Textures ??? 27. 8. 2005 / 23:08 | |
|  | Na fsnordicu se teďka objevily povedený kapacitně zmenšený textury mraků, a to jak 32bit, tak DXT3. Když jsem si stáhnul DXT3 a poté nainstaloval, tak mně FSka spadla, ale když jsem stáhnul a nainstaloval 32bit, tak je všechno v poho. Stejný je to aji v TEXT-O-MATIC, kde se vybírá z DXT3 a z 32 bit textur. No a jelikož nejsem grafik, tak by jsem se chtěl zeptat, jaký je rozdíl mezi 32bit a DXT3 texturama.
P.S.: Hóďte betelnó čučku semhle: http://virtual.planepictures.net
Díky MOC. |
| |
|
 |  |  | Re: Textures ??? 28. 8. 2005 / 00:13 | |
|  | Myslim ze ak pouzivas DXT3, musis mat zapnutu funkciu "Render to texture"
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Textures ??? 28. 8. 2005 / 01:04 | |
|  | Diky, ale jaký je v těch dvou rozdíl? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Textures ??? 28. 8. 2005 / 07:44 | |
|  | V zásadě 32 bit je nekomprimované 24bitové BMP + 8 bitů alfakanál a DXT3 je 16bitové komprimované BMP + 8bitů alfa , které umí zpracovávat Direct X |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Textures ??? 28. 8. 2005 / 09:43 | |
|  | řiká se, že 34bit textury jsou hezčí a víc žerou výkon a DXT nejsou tak hezký a nejsou tolik náročný. Nevim co je na tom pravdy  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Textures ??? 28. 8. 2005 / 10:07 | |
|  | To je zcela pravda 32 bitová textura má v základu o 8 bitů větší barevnou hloubku a je 5x větší než DXT3 , z čehož plyne vyšší náročnost na počítač |
| |
|
|