FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mig-23 - klapky, textura ?? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Mig-23 - klapky, textura ??   31. 8. 2005 / 09:50
tonde   
Jak zde bylo velmi spravne receno, pouzivaji se na zataceni dve veci:
VOP - vodorovna ocasni plocha se vychyluje i jako vyskovka i diferencialne podle toho, jaky naklon se chce dosahnout - tzn, pritahnes na stoupani - obe se vychyli smerem nahoru - das naklon, jedna jde lehce dolu, druha nahoru a soucasne jeste obe trosku nahoru, aby byl zachovan puvodni pozadovany vektor stoupani. V zavislosti na kofiguraci kridla se jeste pouzivaji - opet zde bylo receno - plosky na horni strane kridla, ktere maji nejvetsi vychylku na kridle 16, na kridle 72 jsou bez funkce. Rika se jim interceptory - mozna spravne mozna ne, prelozeno presne z rustiny jsou to "rusice vztlaku" - ploska se vychyli smerem nahoru, narusi obtekani kridla - snizi se mirne vzlatk toho kridla a kridlo klesne dolu - letadlo se nakloni - pritahnes a zataci. Vzdy se vychyli jen jedna ploska. Cim vetsi uhel kridla, tim mensi vychylka interceptoru a vetsi diferencialni vychylka VOP.
   Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ