|  |  | 2 x foto havarovany MiG-23 1. 9. 2005 / 10:37 | |
|  | Zasilam k nahlednuti foto ze dvou havarii MiG-23, s odvolanim se na prispevek MaPa (a naslednych textu)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piloti motorových rogal!!! 31. 8. 2005. / 14:25
a pripojuji i jeho link, ktery nasel (MaPa - mohl jsem? )
http://www.sweb.cz/fpage/havarie.htm (velmi smutne cteni)
1. foto: MiG-23MF, cislo 3891, kolega z letky, katapultaz ve vysce 1.800m po pozaru motoru. Ten den se letalo v ruske typove radiokorespondenci, Henrisek ohlasil "Horí to, razrešitě kataplutaž!!!" a na dalsi dotazy ridiciho letani jiz nereflektoval, nebot visel na padaku. Pred tim naprosto dokonale uhasil, vypl motor, autopilota a baterku a odpalil si pod prdeli raketu, cimz si navodil kratkodobe pretizeni pres 20g a od te doby ho neboli zada . (doporucuji k pozornosti hezky starsi prispevek a cely strom "Re: Re... AD: vystřelovací sedadla - bacha dlouhý! 22. 6. 2005. / 17:01" - Kuma - dost dobry ) Jo, a na druhy strane fotky mam jeho podpis Ve zdravi prezil a nejaky cas jeste letal dale.
2. foto: MiG-23MF, cislo 3888, muj spoluzak. Nekolik drobnych chyb na pristani, ktere se nescitaji, ale nasobi, nasledny odskok neboli kozel a chyby se zacaly kupit Chybna reakce pilota pri odstraneni kozla - kvuli konstrukci podvozku ma MiG-23 pri kozlu tendenci odskoky zvysovat - nejvetsi chybou nevypusteni brzdiciho padaku, nasledoval druhy vyssi odskok, dopad, treti - jeste vyssi odskok, pri naslednem dopadu - zaplatbanbuh - vylomeni predni podvozkove nohy, dopad na cumak a zastaveni po nekolika stech metrech. Kdyby se nevylomil pridak, nasledoval by ctvrty, jeeeeeeste vyssi odskok, pad po kridle pri rychlosti okolo 260km/h a ........ hruza jen pomyslet. Pilot prezil ve zdravi, tedy fyzickem, prerazen na L-39 a ted udajne leta nekde v Americe.
Tot tedy druha stranka aktivniho letani, tato ovsem s tim veselejsim koncem.
Jeste jednou cest vsem kamaradum, kteri svemu konicku obetovali to nejdrazsi. |
|
| |
|
 |  |  | Re: 2 x foto havarovany MiG-23 1. 9. 2005 / 10:45 | |
|  | Musím přiznat, že fotky ani jinej záznam z tragédie, která potkala Pavla France nemám. I tak bych si připadal jak bulvární novinář. Není nad prohlížení fota z havárek bez znalosti detailů.
Jinak včera sem tu ještě probíral jeden incident z LKPR s uživatelem Peter HK, kterej se týkal našeho společného známého P.K., kterej dělal mechanika až do doby, kdy se ho pokošela pozřít Suga při motorový zkoušce sacím otvorem motoru. |
| |
|
|