|  |  | MAKS 2005 2. 9. 2005 / 14:22 | |
|  | |
| |
|
 |  |  | Re: MAKS 2005 - čí pak je to SUčko? 2. 9. 2005 / 14:29 | |
|  | |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: MAKS 2005 - čí pak je to SUčko? 2. 9. 2005 / 15:50 | |
|  | ...že by testpilota - Anatolije Kvočura... předváděcí special SU-27P
...jo a... je to už nějaký pátek co jsem v Letectví četl, že S-37 se přejmenoval na Su-47  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: MAKS 2005 - čí pak je to SUčko? 2. 9. 2005 / 18:21 | |
|  | Tak to jsem nevěděl. Letectví od dob, co stojí k 100 kč nekupuji. Zvedla se sice kvalita papíru, ale s článkama je stíš kvantita na úkor kvality. Před tím jsem jej kupoval po 10 let.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: MAKS 2005 - čí pak je to SUčko? 2. 9. 2005 / 18:26 | |
|  | Tiež som si všimol  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: MAKS 2005 - čí pak je to SUčko? 2. 9. 2005 / 18:47 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: MAKS 2005 - čí pak je to SUčko? 2. 9. 2005 / 19:11 | |
|  | kdyz jsem u toho SUcka - videli jste na discovery porad o nem a hlavne ten genialni manevr - premet po strane vztlaku? Letadlo v kulminacnim bode couvalo, neco uzasnyho. Pak jsem videl o nem jeste jedno video a to byly manevry, ze jsem nechapal. Ta vektorizace tahu dokaze neskutecne veci a si nedovedu predstavit uhlidat gecka, tam to musi vylitnout na 9 - 10g, ani nevis jak. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: MAKS 2005 - čí pak je to SUčko? 2. 9. 2005 / 19:30 | |
|  | ...zkus si stáhnout tohle http://www.flightlevel350.com/search_videos.php?popular=all_time soubor Sukhoi SU-30 ...a pořádně koukej... jinak salto vzad už taky nějaký čas nejni problém... v r. 1996 se poprvé SU-37 (SU-35 s vektorem tahu) na airshow (Anglie nebo Francie?) představil veřejnosti a... veřejnost čuměla s otevřenou hu... ) Ono se to zdá, ale ty G nejsou zase až tak velký, jak by se mohlo zdát... Tyhle manévry se proto provádějí maximálně do 475km/h.. Třeba taková klasická KOBRA, kdy vlastně éro vzepneš až na 120 stupňů (podle typu) se rychlost za 4 s stáhne o 200km/h při max. 5-6g ...někde jsem to četl  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MAKS 2005 - čí pak je to SUčko? 2. 9. 2005 / 19:41 | |
|  | presne o tom "saltu" jsem psal a padla mi huba az na zem a je to uz dyl co jsem to videl. A pak jsem videl v Kosicich 2 x kobru MiG-29, jak ji delal Ivan Hulek a druhej den se mu povedla tak krasne, ze dobre 2 sekundy visel ve vzduchu na motorech kolmo k zemi a pak prepadl pres cumak - no nadhera, videt to na vlastni oci. A to video je super, je tam i tenhle manevr. Ta masina lita na neskutecnych uhlech nabehu, to kam se hrabou amici  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MAKS 2005 - čí pak je to SUčko? 2. 9. 2005 / 19:45 | |
|  | jinak podobny manevr jako kobra delali s jednim erem Bily Albatrosi, rikali tomu pad a vypadalo to taky genialne, zvlast, kydz sis rekl, ze je to L-39  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MAKS 2005 - čí pak je to SUčko? 2. 9. 2005 / 20:59 | |
|  | ...Albatros a jeho následovníci umí něco jako KOLOKOL (to se pravě Sučko po zastavení propadá desítky metrů po ocase, než se příď přehoupne dolů), i kyž Albík se přehoupne téměř hned navrcholu... |
| |
|
|