|  |  | |  | Nazdar,
nepomohl by mi někdo, nemuzu nikde najít návod pro gmax a bez nej ten program asi nerozjedu...
Predem dík |
| |
|
 |  |  | Re: Gmax 4. 11. 2004 / 23:22 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Gmax 5. 11. 2004 / 02:37 | |
|  | Snazil jsem se postupovat dle návodu na uvedeném webu a vytvořit válec . Gmax (z FS2004) mi však stále nenabízí export do formátu *.bgl (nabízí pouze formáty viz přiložený obrázek).
Když zadám volbu Fligsim Scenery Object (*.MDL) , tak zas ne mě vyskočí mikrosoftacky okno:
MakeMDL XML Error
MSXML4.DLL could not be loaded.
Config files won't be read.
Uvedený soubor msxml4.dll už mám přitom v mém PC(XP) v těchto složkach:
C:\gmax
C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9
i
C:\gmax\gamepacks\fs2004\plugins
Můžete mi někdo prosím pomoci, abych se mohl v mém FS2004 konečně proletět kolem vlastího válce?
Díky.
PS.: Gmax Gamepack SDK i fs2004_sdk_bglcomp2_setup nainstalovaný mám..
|
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Gmax 5. 11. 2004 / 07:28 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Gmax 5. 11. 2004 / 12:02 | |
|  | Dík za radu, ale moc mi nepomohla  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Gmax 5. 11. 2004 / 12:36 | |
|  | Musis nainstalovat posledni XML parser. Stahni si a nainstaluj MDAC 2.8 (Microsoft DataAccess Components). Nahrani dllky nepomuze - je to COM objekt.
Taky je to v MSXML SDK. Je to kratsi - 5MB. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax 5. 11. 2004 / 13:18 | |
|  | Tak při instalaci mi to hlasi: MDAC 2.8 RTM není s touto verzí systému Windows kompatibilní. Všechny funkce jsou aktuálně součástí systému Windows. (Mam XP SP2 Prof + aktualizace), zkoušel jsem českou i anglickou variantu MDAC 2.8. Tak nevim.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax 5. 11. 2004 / 13:41 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax 5. 11. 2004 / 14:19 | |
|  | Jo jo, to mi pomohlo. Dik. Ted mam dalsi problem - po vyexportovani (rychle problikne okno MakeMDL) se mi vytvořily dva soubory: valec XML a valec.mdl. Neviš, jak z toho vytvořím *.bgl? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax 5. 11. 2004 / 14:34 | |
|  | Tohle už snad nejni ani možné...co myslíš, k čemu je tam ta dokumentace?!?!?! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax 5. 11. 2004 / 14:44 | |
|  | Jestli mysliš tou zatracenou dokumentací gmax User Reference, mužeš mi poradit, kde tam najdu pojednani o exportu do formatů *.bgl. Ja to tam prostě najit nemužu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax 5. 11. 2004 / 14:47 | |
|  | FS2004 GMAX SDK...tam je popsáno vše... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax 4. 9. 2005 / 02:31 | |
|  | přesněji:
C:\gmax\gamepacks\fs2004\docs\gmaxSceneryTutorial.doc
Zde je ten tutorial..
|
| |
|
|