|  |  | CELLS + autogen? 4. 9. 2005 / 15:01 | |
|  | Hoj,
uprava autogenu je mi jasna... pres SDK.. jenze jak upravim autogen pro CELLY? je to vubec? |
| |
|
 |  |  | Re: CELLS + autogen? 4. 9. 2005 / 15:17 | |
|  | Jde, ale je problém s distribucí dat. V souboru terain.cfg jsou všechny potřebné údaje, ale vzhledem k tomu źe jsou to globální typy, tak se víceméně scenery designeři na celém světě shodli že to zatím nechají plavat a doufají že v příští verzi už MS nechá možnost dělat typy unikátní pouze v rámci BGL a tím umožní distribuci. Ale jak to dopadne? Kdo ví,,,
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: CELLS + autogen? 4. 9. 2005 / 19:58 | |
|  | a co kdyz pod CELL dam nejakou nosnou texturu a na ni upravim autogen? CELL bude mit vyssi prioritu a autogen by mel zustat, ne? Jenom se nesmi zobrazit autogen CELLU v prunikovych oblastech, ne?
Slo by to?
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: CELLS + autogen? 4. 9. 2005 / 21:25 | |
|  | Myslíš jako custom texture nebo nějakou landclasovou? Specifikuj, tam se výsledek hodně liší jednak dle použitého způsobu vykreslení a jednak dle samotného formátu textury.
Nejlépe nahoď příklad na co to chceš.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: CELLS + autogen? 5. 9. 2005 / 00:10 | |
|  | takze rekneme ze pekne trefim tvar vesnice moji babicky.. overim to podle ort/ satelitu [jinak satelit mam mnohem radsi - umoznuje zadavat body lat/lon a can evropy ve 28500ft odpovida mape 1:50000... coz jsem ozkousel papirkovou metodou a sedi to s maximalni presnosti - i zakriveni je stejne... pokud nekdo pamatuje jak spocitat uhel pohledu pokud zname rozmer objektu a vysku, pak to jeste upresnim a bude to skvela pomucka ) ]
a pak tam chci ruralni domecky jak tam maji byt... byt to orto tak k podkladovemu bgl udelam upravu autogenu, ze. jenze co u CELLs?
Moje myslenka je plesknout tam maly ctverec [prazdnou texturu] s upravenym autogenem a dat mu nizsi prioritu nez CELLu. Kdyby cell negeneroval svuj autogen a takovem miste, zobrazi se muj autogen? a kdyz ne, jak to zaridit?
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: CELLS + autogen? 5. 9. 2005 / 08:15 | |
|  | Tohle jinak než s pomocí custom texture nevyřešíš, všechno ostatní je málo přesné. Takže osobně bych ti navrhoval následující řešení:
a) udělat miniaturní VPT té vesnice a dát mu typ custom, jako by to bylo ortofoto
b) pokud ortofoto přímo nemáš, tak udělat přísušný kus práce v photoshopu, když to bude malá vesnička tak se to dá krásně
c) k tomuhle udělat autogen ( nezapomenout na flipnutí )
d) Pokud chceś cellové silnice nad tím, dej VPT prostě do nižšího layeru než ty silnice
e) Tohle všechno byl ale vydal separátně od cellu, lidi nečtou readme a budou s tím problémy když to vydáš jako obyč cell. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: CELLS + autogen? 5. 9. 2005 / 12:21 | |
|  | Ok Dik moc.. jeste nejake finty fn'?
hodilo by se..
napr. porad resim jestli ma FS v defaultech tyhle vjecy:
skala[Sp Su Au Wi + hards] - takze ne pusta ale zasnezitelna
vinice [kdyztak tam "naprouzkuju" pole/sad]
velky sad [proste lan stromecku od nevidim do nevidim, horko, slunce, tuny merunek.. ) ]
hneda hlina [ktera pak zasnezi, nic jako lom]
atp..
doplnil bych tim vzhled specifickych mist, a zaroven bych se vyhnul voux-pas s ortofoty co jsou tak sporna. Ty zakladni pro CELLs ujednane textury se mohou menit..
je nekde k mani katalog standardu? ze bych se pokochal..
RM |
| |
|
|