|  |  | |  | Tak nejak jsem prosel vsechna pravidla a mam sve pochyby...
mluvi se o zakl. mape 1:100k
to staci, asi jo [no kazde zlepseni vede k nasobeni prace]..
ale jak potom modelovat spec. mista jako vinohrady, skaly atp..? nikde jsem se to nedocetl...
ps, ma pouzivani satelitnich snimku nejaky smysl? napr. browser Google Earth nabizi cca 25k ft pohled na celou CR, rekl bych na jare 2005... akorat oblasti snimane 1k ft jsou podzimni / velmi brzce jarni [Praha Brno + nektere rezervace pod Eur fondem].. |
| |
|
 |  |  | Re: CELLs 3. 9. 2005 / 14:42 | |
|  | mimochodem je tam krasne videt co s krajinou delaji ozimy a uhory |
| |
|
 |  |  | Re: CELLs 3. 9. 2005 / 14:54 | |
|  | No ... ty satelitny zabery rozhodne nejsou z jara 2005 ) aspon teda podle nekterych znaku v mistech kde to znam .... (a to jak velky satelitni pohled tak jednotliva podrobna "ortofota") |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: CELLs 3. 9. 2005 / 15:14 | |
|  | Ty male scany budou podzim 04, koukam dedovo pole zorane a v jdz maji plny stock tech baliku se silazi... ) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: CELLs 3. 9. 2005 / 15:19 | |
|  | v kempech je dost aut a nektera pole vykazuji zaschnuti, stromy jeste nebarvi... takze tak Zari 04? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: CELLs 3. 9. 2005 / 15:34 | |
|  | jak jsou patrne na SRTM reliefu cr mostecke uhelne lomy? Google ukazuje teren kolem mostu cca 800ft a nektere diry az 200ft [-400ft].. to jsou ty hodne hnede fleky.. tyhle cells nikdo nedela? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: CELLs 3. 9. 2005 / 15:36 | |
|  | Kdo co dělá je na zpokorny.webpark.cz
Pokud nekde v SRTM neni nejaka prohluben/kopec, da se to dohnat pomoci LWM. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: CELLs 3. 9. 2005 / 15:40 | |
|  | dik
jinak co se povazuje za kvalitni cell a co ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CELLs 3. 9. 2005 / 15:43 | |
|  | Kvalitni by měl obsahovat všechny význačné orientační prvky - tedy železnici, silnice, vesnice, lesy, parky, rybníky, ŕeky a větší potoky. Pro porovnání aspoň na takové úrovni, na jaké jsou na stotisícovkách mapách. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CELLs 3. 9. 2005 / 16:10 | |
|  | kdyz uz jsme u toho googlu,
kokni na
N 53 31 56
E 9 54 28
a tu vec co tam stoji zmer... tohle me zivi ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | CELLs - lesy 3. 9. 2005 / 18:22 | |
|  | Jak poznam co je jehlici a co ne? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: CELLs (edit) 3. 9. 2005 / 19:34 | |
|  | ty male scany (úpokud mas na mysli podrobna ortofoto) tak v pripade prahy jsou stare asi ctyri roky, a ani v jinych mistech to nebude jine...mnichov je stary cca 2 - 3 roky
ty obrazky zdaleka nejsou aktualni ... ) ale je to sber dat s poslednich let .. nekde se daji najit i aktualni...
edit: i ten blbej new york je starej asi tri roky ...  |
| |
|
 |  |  | Re: CELLs 3. 9. 2005 / 14:59 | |
|  | Já když dělal celly, tak jsem měl výřez mapy od Zdeňka Pokorného a pak jsem si to ještě překryl ortofotem z Geodisu (10 metrů na pixel).
Skály, přesné obrysy lesů i malé skupiny stromů tam pěkně vidíš, stejně jako hranice vesnic. Cesty na ortofotce moc vidět nejsou, ale ty zase vidíš na té klasické mapš.
Stejně to dělal třeba i Sněhulák s Krnovskem. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: CELLs 3. 9. 2005 / 15:34 | |
|  | Napodobně.. Současně je ještě dobré že na otrofoto i krásně vidíš jeslti je to louka, pole či co a podle toho můžeš zvolit podkladový LC. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: CELLs 3. 9. 2005 / 22:26 | |
|  | Nezdá se vám, že silnice jsou v FSce vidět až moc, v porovnání s ostatním? A tím, jak jsou v noci všechny osvětlené, je to ještě míň reálné. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: CELLs 4. 9. 2005 / 10:06 | |
|  | upravit to nebude asi takovy problem, ne? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: CELLs 5. 9. 2005 / 11:05 | |
|  | Osvětlení silnic se nastavuje při tvorbě cellu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: CELLs 5. 9. 2005 / 12:01 | |
|  | no podle mne to nemuze byt zas tak /// napr. D1 nebo nejake Rko bude svitit celou noc, kezto silnice ze znojma do hrusovan bude prazdna.. jde to osetrit i takto?
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: CELLs 5. 9. 2005 / 12:46 | |
|  | Lines v Groundu mají parametr "Night Lights", takže ke každé silnici si můžeš zvolit jestli bude/nebude v noci svítit. Přiznám se, že jsem to nezkoušel, ale mělo by to tak být. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: CELLs 5. 9. 2005 / 12:59 | |
|  | Já nevim, jakej fígl to dělá, ale v LKPR pro FS2002 mi po dálnici do Slanýho v noci jezděj světýlka tam a zpátky. Protože jsesm nic nepil ani se nebouch do hlavy, bude to buď fikanej trik k oživení věrnosti scenerie - nebo mi blbne počítač - ale nečekaně ve správnej čas na správnym místě (P.S.: je to tam v noci dycky!)  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CELLs 5. 9. 2005 / 13:07 | |
|  | Mě se tenhle efekt objevuje i na jižní spojce (nedokončené) už v FS2000. Bludičky jedou pravou stranou ode mě a sou červený a proti levou jedou bílý. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CELLs 5. 9. 2005 / 15:29 | |
|  | he he ) to je dobry.. to chci do svych scenerek! Ziva doprava i doleva.. nejaky anim gif? na texture? to by slo.. ale jak, ze |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CELLs 5. 9. 2005 / 15:34 | |
|  | Jak je to v defaultu nevím, ale při tvorbě cellu si to zadáváš u každé silnice a kromě toho můžeš zadat, jestli se jezdí po pravé nebo levé straně. Funguje to bez problémů, ale hustota provozu je stejná celou noc. |
| |
|
|