| | | Scenérie Bratislavy 13. 10. 2002 / 14:42 | Rudy |
| | Pokud máte zájem, na Real SK ( http://realsk.wz.cz/index.html ) je k dispozici beta verze balíčků pro scenérii Bratislavy, první rodící se kolektivní dílo SK klanu. |
| |
|
| | | Re: Scenérie Bratislavy - oprava 15. 10. 2002 / 06:23 | Rudy |
| | Sorry všem za zavádějící informaci o odstranění Dunaje. Do balíčku jsem to zapomněl přibalit. Tak tedy:
v adresáři ....FS2002SCENEDBEasthemeurswScenery přejmenujte soubor hyp536012.bgl například na hyp536012.dunaj.
Diky
|
| |
|
| | | Re: Scenérie Bratislavy -dotaz pro uživatele 15. 10. 2002 / 15:50 | Rudy |
| | Kdo má problém s texturami povrchu z tohoto balíčku? Jde o to, že namísto textur je jen šedivá plocha. |
| |
|
| | | | Re: Re: Scenérie Bratislavy -dotaz pro uživatele 15. 10. 2002 / 18:13 | Pablik |
| | Mam uplne stejny problem a nevim si stim rady. |
| |
|
| | | Re: Scenérie Bratislavy - problém 16. 10. 2002 / 06:51 | Rudy |
| | Textury jsou pouze letní!!! Tzn. že pokud je chcete vidět, musíte se "přečasovat" do letního období. Dělat několik mega stejných textur ještě třikrát se mi nejeví zrovna účelné. Neví někdo, jak textury vytvořit jako celoroční? |
| |
|
| | | | Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 16. 10. 2002 / 07:46 | Laco |
| | To neviem,ale mám taký návrh. Čo tak ponechať letné textúry na obdobie jar-leto-jeseň a na zimu nechať pôvodné defaultné textúry od MS. Ono to dosť blbo vypadá, ak je vsetko dookola zasnežené a potom je tam odrazu velký kus zeleného fľaku (to tie mestá by asi mali sakra veľký finančný rozpočet, keď si môžu dovoliť vykurovať aj trávniky a okolité polia). Toto isté by som odporučil aj pre autorov text. VFR Praha a nastavajuce Brno.
Zdar... |
| |
|
| | | | Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 16. 10. 2002 / 09:14 | Martin Sedlařík / web |
| | Nevím, Nevím... Při tvorbě VFR-CR i VFR-Brna mi FS bere jedny textury (817...087SU.bmp) pro všechna období - tedy je nevypouští i když není aktuální období. Bude to asi nastavením při resamplu, spíš ale při tvorbě BGL souboru...
Doma se mrknu na nastavení voleb při kompilaci. ( Nebo se do té doby ozve Filip )))
Martin |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 16. 10. 2002 / 11:24 | Rudy |
| | Pri pouziti parametru WithSeasons = 1 v INI je to jasne, textury maji koncovku *Su.bmp a jedou jenom v lete. Musim si overit, co to udela, kdyz tento parametr vyhodim. Vcera jsem si otuk jen kompilaci, koncovky byly opet *.Su.bmp a tak jsem to uz ani netestoval v MSFS. Mozna, ze tohle je cesta. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 16. 10. 2002 / 18:40 | |
| | ano, ve starem resampleru slouzi pro zcitliveni ke zmenam sezon a noci prepinac WithSeasons a pro generovani spravne pojmenovanych souboru prikaz Season = lightmap (fall, spring, harsh winter, mild winter), v novem resampleru je prepinac BuildSeasons, ale nezkousel jsem ho. Mne osobne predstava gigabajtu umele vytvorenych fototextur pro vsechny rocni doby nejak zvlast nelaka, klidne bych se spokojil i s WithSeasons = 0 (leto po cely rok, v noci tma, to je default hodnota, takze se to nemusi do inf souboru psat).
Pokud by se mely udelat odlisne aspon nocni a zimni textury, je mozne si eventuelne generovani jarnich, podzimnich a mirne zimnich fototextur usetrit napriklad predefinovanim harmonogramu rocnich dob, tj. ze by se sice pouzilo WithSeasons = 1, ale harmonogram by stanovil zjednodusene rocni schema leto - zima (s aktivni noci). Christian Stock nedavno uverejnil predefinovany harmonogram rocnich dob pro Novy Zeland a slibuje novou verzi sveho navodu tmfdoc, ve kterem bude popsano, jak se to ma delat (juknete na oba resamplery hexeditorem, je tam i datovy typ SeasonU8).
Vlada Stoje |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - OPRAVA 17. 10. 2002 / 07:04 | Rudy |
| | Vláďo díky, Ty si neocenitelná encyklopedie Včerejší prověrka předpoklady potvrdila. Jen nechápu, proč není MSFS schopný v jiném ročním období, než pro které je textura generovaná, použít defaulty.
Pro všechny, kdo mají zájem, je tady přímý odkaz na stažení opraveného soubory bgl [ http://realsk.wz.cz/download/b_sat.zip ] (451b). Souborem, obsaženým v balíčku, přepište původní soubor b_sat.bgl v adresáři scenery vaší instalace. |
| |
|
| | | | Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 16. 10. 2002 / 23:34 | Tonda |
| | Po nastavení letního období je to již lepší, ale na okrajích jsou nepravidelné černobílé okraje a most je jaksi mimo Dunaj. A i barva vody se mi nějak nelíbí. |
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 17. 10. 2002 / 07:32 | Rudy |
| | Vzhledem k tomu, ze se jedna o prvni beta, je na dorovnání fototextury v okrajových LOD ctvercich pouzita cernobila textura z 10m satelitnich snimku. Tato bude v dalsi verzi dobarvena. Kdo pouziva scenerii Bratislava(LZIB)od Jakuba Stacha, mel by odstranit soubory s mostem, hradem a vezi na Kamziku, nebot tyto jsou nastrelene na defaultni relief, ktery se od toho naseho 38m dost lisi. Kdo si zapomene odstranit puvodni Dunaj, bude mit v reliefu na jeho miste diru, ktera tento relief znacne zkresluje. Dunaj vypada na fotce tak, jak ve skutecnosti vypada samozrejme bude predelan na standardni vodu MSFS. Vsechno chce svuj cas a toho neni mnoho. Beta verze jsou prave proto, aby se ladily a proto dekuji za kazdou pripominku. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 17. 10. 2002 / 17:17 | Jozef Kaffka / web |
| | jedna pripomienka a jedna otazka. zacnem otazkou: ktore subory z bratislavy od JS je treba vymazat? zatial som nasiel subory hrad a kamzik, ale dunaj nemam.
pripomienka: veza kamzik je v scenerii priepustna, t.j. da sa cez nu preletiet a teda neda sa do nej naburat. nie, ze by sa mi chcelo si cvicit lety na ciele, ale kvoli realnemu lietaniu.
dik,
jozef
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 18. 10. 2002 / 06:53 | Rudy |
| | Po odstraneni techto dvou souboru musi zmizet i most SNP. Dunaj je jina zalezitost. V adresáři ....FS2002SCENEDBEasthemeurswScenery přejmenuj soubor hyp536012.bgl například na hyp536012.dunaj.
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 18. 10. 2002 / 10:48 | Jozef Kaffka / web |
| | premenoval som hyp536012.bgl na hyp536012.dunaj, ale zial dunaj sa neobjavil, len jeho vyschnute koryto (vid. obrazok). kde moze byt este chyba?
jozef
|
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 18. 10. 2002 / 12:26 | GunHead |
| | To nie je vyschnuté koryto, to je dunaj, čo ste čakali, propeler? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 18. 10. 2002 / 12:31 | Rudy |
| | Jozko (i ostatni), tady nejde o Dunaj v pojeti MSFS, jde o to, ze kdyz pouzijes defaultni Dunaj a zaroven nas 38m mesh, tak v miste, kde se MS domniva, ze ma teci Dunaj, zarovna relief na vysku jeho hladiny a tak v nom vznikne dira. Proto to nutne odstraneni one knihovny. Podobny problem bude mit kazdy tvurce noveho reliefu, bude-li se mu tam nachazet nejaka defaultni MSFS voda (vid Krpelany v Male Fatre). No a to vyschnute koryto je puvodni voda z ortomapy, nerikej, ze ten Dunaj tak opravdu nevypada )))) V dalsi verzi Blavy bude uz pouzita technologie MSFS a tak uz se Ti bude modrat a vlnit |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 18. 10. 2002 / 13:08 | Jozef Kaffka |
| | teraz mi to je uz jasne pochopil som... a uz sa tesim na ten dunaj, ked sa bude modrat a vlnit
dik za info,
jozef
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - problém 17. 10. 2002 / 11:33 | GM |
| | Par krat som mal moznost preletiet sa ponad Blavu a ten Dunaj naozaj vyzera tak hnusne - je uplne realny. Mozno odlesky vodnej plochy by dodali tomu inu atmosferu... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - AUTOGEN 17. 10. 2002 / 16:42 | Peter |
| | Cafte!
Moja uloha v Scenerii Blavy je robit Autogen lebo som original rodeny Blavak a viem kde a aka budova je. Robim este relief, ale ten som na chvilku nechal tak. Ma niekto z Vas nejake textury, ktore by sa ponasali na socialisticke panelaky ?? Vraj nieco ma MarkyParky, ale keby mal aj niekto iny, tak mu budem moc dakovat. Totiz som robil skusobny autogen na sidlisko, a s default texturami to ako brtislavske sidlisko nevyzeralo ) Vsetky textury prijimam mailom. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Scenérie Bratislavy - AUTOGEN 17. 10. 2002 / 18:39 | Palo |
| | skus sa spojit aj s chalanmi co robili Trnavu myslim ze maju nieco take odkaz najdes tu na periskope SVS Slovakia |
| |
|
| | | Re: Scenérie Bratislavy 19. 10. 2002 / 10:03 | Vinco |
| | Mohol by mi niekto poradiť do akých súborov sa inštalujú tie tri balíčky ? |
| |
|
| | | | Re: Re: Scenérie Bratislavy 20. 10. 2002 / 08:06 | Rudy |
| | Aby jsi nemusel v Scenery Library v MSFS pripojovat vice scenerii, klidne to dej do jednw lokace. Napr. v adresar ....FS2002SCENERY si vytvor adresar blava, v nem standardni adresare scenery a texture a do nich prekopiruj obsah prislusnych adresaru jednotlivych balicku. |
| |
|
|