FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 17. 8. 2025, svátek má Petra Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kotouc vrtule Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Kotouc vrtule   9. 9. 2005 / 22:12
anatolij   
Někde určitě, ale nevím kde )
Jde o to, že si vytvoříš texturu (prostě barvy, potisky apod) a pak ještě jednu stejně velkou bitmapu průhlednosti (alfa kanál). Pak texturu s alfakanálem sloučíš v nějakém prográmku (dxtbmp nebo imagetool) a uložíš do formátu, který používá FS a který má vícebitový alfakanál. Takže třeba DXT3, 444-4 apod.
Tmavé pixely alfakanálu zajistí, že objekt bude v tom místě skoro průhledný, úplně bílé pixely zaručí, že to místo objektu bude vidět.
Takže pro tu vrtuli musíš udělat alfakanál takový, že třeba ty 3 listy budou bílé, ale rozmazané rotací, zbytek bude černý (nebo tmavý).

Otevři si nějakou originál texturu v dxtbmp a uvidíš, že to tak asi bude dělané.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ