|  |  | | SLLP take off 12. 9. 2005 / 20:03 | |
|  | prosím vás , jak sa dá odštartovat s B737 na La PAZ ? Pekne som si ten Continental naložil ( neprekročil som ale limity ) a nechce sa mu hore
Snáď mi nechcete tvrdit, že na takto vysoko položených letiskách sa smie štartovať iba s polovičnou naplňou fuel a payload .... tak ako to teda je ? |
|
|
| |
|
 |  |  | | Re: SLLP take off 12. 9. 2005 / 20:09 | |
|  | | Čo máš za Boinga (model do FS) ? Mne sa s def. 733 občas pri vypnutom pitot heate stávalo, že nechcela rotovať ani na 200kts. |
| |
|
 |  |  | | Re: SLLP take off 12. 9. 2005 / 20:09 | |
|  | | Musíš se kouknout do FCOMu. Tam máš omezní na teplotu vzduchu, hustotu vzduchu, větry,... |
| |
|
 |  |  | | Re: SLLP take off 12. 9. 2005 / 20:11 | |
|  | | koukni na planes.cz ... da se tam najeit uzasny clanek prave o tom, jak se startuje a pristava na lapaz, specialni procedury a tak .) |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: SLLP take off 12. 9. 2005 / 20:15 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | Re: Re: SLLP take off 12. 9. 2005 / 20:26 | |
|  | díky idem si to prečítať !
(mám PMDG 737 , nakoniec som ho odlepil na najvačšich klapkách ,ale mal som len 15% paliva ) |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: SLLP take off 12. 9. 2005 / 23:19 | |
|  | | Podotykam jeste ze fakt ne nesmis mit plne nalozene/natankovane ero je na vysokohorskych a nebo treba poustnich letistich ( tam je to zas kvuli teplote ) docela casty... zvlast drive treba dochazelo k tomu ze letadlo i cekalo dve tri hodiny nez poklesne teplota o 1-2 *C a pak teprve startovalo a nebo, pokud by cekani melo byt delsi, ze vzalo min uzitecneho nakladu a jen nutne palivo jen proto, aby prave na tuhle zmenu teplot nemuselo cekat. |
| |
|
|