FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 8. 8. 2025, svátek má Soběslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Airport snadno a rychle. Jeden příspěvek | Celý strom
Airport snadno a rychle.   21. 10. 2002 / 19:07Palo Gabris
Pani rad by som skusenejsich poziadal aby napisaly par slovami ako vytvorit budovu v programe Airport.Napr. Vytvoris si podklad potom prve poschodie atd... Bohuzial neviem to takze skusam sa pytat takto.Pripadne ak existuje nejaky jednoduchy navod na Airport.Dik -Palo-
 

Re: Airport snadno a rychle.   21. 10. 2002 / 21:13
Tom Meinlschmidt
v APT budovu neudelas. To musis bud v EOD (easy object designer) nebo necem podobnem (udela to SCASM kod - .api) - to pak prihrajes do api adresare a budovu normalne vlozis jako objekt do scenerie
 

Re: Airport snadno a rychle.   22. 10. 2002 / 07:39Laco
Mám taký pocit, že tu už niekto z chalanov CVA začal písať k Airportu tutoriál. Pozri sa na odsek "Články" a EOD sa dá stiahnuť aj tu na periskope.
 

Re: Airport snadno a rychle.   22. 10. 2002 / 09:27Palo Gabris
No takze budovu skaredu ide spravit v Airporte. Len treba mat nastavene vsetky cesty spravne. Potom treba mat vytvoreny adresar pre vlastnu sceneriu z podadresarmi Scenery a Texture. Do toho nasledne vygeneruje Airport potrebne subory vratane scenery.dat Takze zatial som uz vytvoril skaredu kocku do FS potiahnutu texturou barokoveho domu co ponuka Airport. Co my ale neslo tak to bolo umiestnenie radaru na kopec vysoky cca 1000 metrov.Neviem presne cim to bolo mozno som zadal vysku toho radaru zle Neviem. TAkze ked rozlusknem tento problem skusim ist do EOD v ktorom je mozne robit objekty tak ako potrebujem. Resp. ak sa nemylim tak Gmax je urceny na podobne prace takze co je lepsie zavrhnut eod a prejst na gmax a neucit sa nieco co uz nie je tak aktulane?
 

Re: Re: Airport snadno a rychle.   22. 10. 2002 / 11:16Marky Parky / web
Samozrejme Gmax je lepsi a dokaz v nem udelat celkem cokoliv.

Co je ovsem velkou nevyhodou gmaxu je fakt, ze v jeho modelech neexistuje klasicky SCASMovsky kod, takze je obtizne delat makra a podobne veci, oproti tomu kombinace EOD+Airport je temer vsemocna zbran, ktera ti umozni delat ty nejuzasnejsi veci a pritom stale mit prehled o provadenem kodu.

Pokud se ale rozhodujes prave ted, myslim, ze vubec nebude vadit kdyz se naucis EOD, protoze to je opravdu jednoduche a pokud chces tvorit "hezci" objetky, nauc se i Gmax.
 

Re: Re: Re: Airport snadno a rychle.   22. 10. 2002 / 13:43
Tom Meinlschmidt
on j etaky problem v tom, ze gmax bude primarne tvorit objekty s velkym poctem polygonu, coz pri pouziti EOD jaxi odpada jiz tim stylem tvorby - takze gmax ano,ale na 'jednorazovky', v zadnem pripade na seriove domecky do scenerie mesta, nedej buh jako "autogenovy" )))
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ