FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 14. 12. 2025, svátek má Lýdie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba repaintu - jen pro kontrolu Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Tvorba repaintu - jen pro kontrolu   15. 9. 2005 / 11:28
Kobos   
Da se rict ze ano, lze to takhle provest . dalsi zpusob je ze si otevres texturu otevres v DXTbmp a v hlavnim okne se ti ukaze textura na kterou budes malovat a v pravo nahore v tom mensim okne se ti ukaze alfa canal ,kdyz maz nastavenej v DXTbmp jako kreslici program photoshop tak staci 2x klepnout na texturu v hlavnim okne a otevre se se ti photoshop v tom malujes az skoncis tak jen ulozit a zavrit photoshop potom vDXTbmp klepnout na refresh after edit av hlavnim okne se ti obevi to co si namaloval . No a pak uz to jen ulozis zpatky do dxt3 vith alpha a alfacanal ti tam zustane. a nemusis nic inportovat .
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ