Ty dva možné směry co jsi na začátku napsal, v podstatě přesně odpovídají představě Boeingu (více delších přímých spojů menšími letadly) a Airbusu (velká letadla mezi HUBy). Dokonce skoro jako by jsi přímo opsal jejich zdůvodnění pro A380 a B787 A jak píše Phantom, tak teď už žádný z nich nepřizná, že by se vydal špatným směrem, protože už do toho nacpali moc peněz a nebudou si sami odrazovat zákazníky. Já fandím spíš Airbusu, ale realita možná bude nakloněná více spojům mezi menšími městy (a Airbus už to taky tuší, viz. A350), jak to dělají převážně low-cost přepravci, i když nějaký útlum obřích letišt a tudíž i poptávka po velkých letadlech určitě klesat nebude. Zrovna v týdnu jsem četl, že evropská komise varuje, že během 15-20 let nebudou kapacity letišť stačit a vyzývá k budování nových. No a jelikož každé velké město už má své velké letiště, bude se jednat spíš o menší města, do kterých se bude muset část provozu přesouvat. Ale to jsou opravdu jen prognózy, stačí světová pandemie ptačí chřipky a letadla nebudou mít koho vozit  |
|