|  | Re: Re: Re: Návod na přistání ? 20. 9. 2005 / 09:25 | |
|  | to: jirka-j
pokud ti jde o PMDG tak na avsimu (library.avsim.net) zadej "737 flight tutorial" a jeste máš návody na highinthesky.cz hledej v sekci HEAVY METAL. je to o ovládání všeho na PMDG 737 ale přistání tam taky najdeš.... obecně: říká se (i když to tu bylo včera zpochybňováno) že 30 NM od letiště FL100 => 250 kts (pod FL100 se lítá max 250kts i když jsou vyjímky, no viz. mapy (aby mě tu nekamenovali)) podle map najdeš SLP (speed limit pointy) u prahy jsou dva SLP1 a SLP2 1 ve vzdálenosti někde u VLM 250 kts a druhý 220/210 je trochu blíž 18NM (dávám to zpaměti takže to ber +/-) při nalítnutí ILS nebo VOR musíš mít výšku 4000ft/3500ft (podle mapy) pri nalítnutí rychlost kolem 200kts (může být menší ale zhruba před půl rokem bylo vydáno nařízení ohledně zvýšení dráhové kapcity na LKPR a nalítávám to od té doby touto rychlostí kola dolu (to je dobrá brzda;o)) na MCP nastavit přistávací rychlost (podle FMC) mezi 130-160kts podle hrozně moc tabulek... postupně (podle rychlosti) vytahovat klapky AUTOBRAKE dle libosti zaarmovat AIRBRAKE a ve výšce (až se ti to bude zdát že to zmákneš autopilot DISENGAGED stahnout plyn podrovnat a říznout stím tak aby se kaštani nepoblinkali ty to sice uklízet nebudeš ale kdo pak leťet nazpátek v poblinkaným letadle /
|
| |
|